Afacerile AGRICOLA au crescut cu 10%, in primele 9 luni din 2018

Afacerile AGRICOLA au crescut cu 10%, in primele 9 luni din 2018


In primele 9 luni ale anului 2018, Grupul de firme AGRICOLA a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 10,28% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 554,882 milioane lei.

„AGRICOLA a continuat si in acest an strategia de focusare pe afacerile din core-business-ul companiilor grupului si, chiar daca a facut exit din doua afaceri – servicii pentru agricultura si retail de proximitate –, realizeaza cresteri importante pe categoriile de baza, astfel incat, la noua luni din 2018 raporteaza o crestere de peste 10% a afacerilor grupului nostru”, declara Grigore Horoi, presedintele AGRICOLA Bacau.

 

Agricola Interna?ional SA, cea mai importanta companie a Grupului AGRICOLA, in care sunt integrate lantul de productie al carnii de pasare ?i operatorul logistic, a inregistrat in primele trei trimestre ale acestui an o cifra de afaceri de 346,859 mil. lei, in crestere cu 15,55% fata de anul trecut.

 

„Cifra de afaceri obtinuta este rezultatul unei cresteri cantitative a vanzarilor de carne de pasare cu 4,62% fata de 2017, dar, in special, este rezultatul cresterii cantitative a vanzarilor AGRICOLA de produse diferentiatoare, cu valoare adaugata mare, si ma refer aici la Puiul Fericit si Puiul Fermierului, Puiul Familist, Gama Usor de Gatit si chiar produsul nou lansat, Cocosel de Padure – primul pui tip coquelet proaspat romanesc. Strategia noastra este de a creste in continuare vanzarile de pui cu crestere lenta”, a precizat presedintele AGRICOLA.

 

Cifra de afaceri a companiei SALBAC a crescut in primele 9 luni cu 8%, ajungand la 98,728 mil. lei, in conditiile in care vanzarile la categoria salamuri crud-uscate realizate au inregistrat o crestere 9% in valoare, respectiv 7,32% in volum. In acelasi timp, grupa salamurilor fiert-afumate inregistreaza o crestere a volumelor de 7,24%, respectiv o crestere valorica similara. „Mentinem tendin?a de crestere la grupa salamurilor crud-uscate, unde suntem lideri de piata, iar Salamul de Sibiu AGRICOLA isi consolideaza pozitia de lider detasat in segment”, mai precizeaza Grigore Horoi.

 

Categoria semipreparate ?i produse de tip ready-meal, ob?inute la fabrica Europrod, a inregistrat in aceasta perioada o cre?tere semnificativa a cifrei de afaceri, de 23,9% (40,142 mil. lei), in contextul in care exporturile companiei in tarile UE au crescut cu 23% .

 

La ouale proaspete, obtinute la Avicola Lumina – Constanta, s-a inregistrat in primul semestru al anului o crestere de 23,5% a vanzarilor volumice (59,876 mil. oua) si o crestere valorica de 27%, care a condus la o cifra de afaceri de 39,535 mil. lei.

 

„Vom continua strategia de crestere si diferentiere, vom anticipa asteptarile consumatorilor, vom oferi produse de inalta calitate cu servicii atasate corespunzatoare si sunt convins ca brandul AGRICOLA, crescut cu pasiune si modestie de echipa noastra, va ramane in topul preferintelor consumatorilor”, afirma Grigore Horoi.



Poti fi interesat si de