Carrefour Romania lanseaza un marketplace


Retailerul francez Carrefour isi completeaza oferta din online si lanseaza un marketplace, in care, pe langa produsele din magazinele sale, vinde si produse ale partenerilor.

Platforma incorporata in site-ul carrefour.ro, cuprinde doua sectiuni: „Supermarket online” si „Carrefour si partenerii”.

 

„Reunim in cadrul unei singure platforme produse cat mai variate, comercializate de diversi parteneri (comercianti online). Astfel, poti gasi usor si intr-un singur loc produsele, alegandu-le in functie de caracteristici precum pretul, garantia, data si costul livrarii”, precizeaza reprezentantii Carrefour pe site.

 

Acestia specifica faptul ca produsele partenerilor sunt livrate chiar de cei din urma, responsabilitatea pentru stocuri si calitate revenindu-le partenerilor. Carrefour intervine doar in cazul in care apar neconcordante de livrare. Oferta partenerilor Carrefour include peste 140.000 de produse din numeroase categorii.

 

Pe site se mai mentioneaza ca pentru comenzile din sectiunea „Carrefour & Partenerii”, costul de livrare difera in functie de fiecare partener si de modalitatea de livrare, variantele disponibile fiind „Livrare la adresa ta” sau „Click & Collect”. Pentru comenzile din sectiunea „Supermarket Online”, costul de livrare al comenzii contine 3 elemente: valoarea produselor achizitionate, valoarea Taxei de Livrare (variaza in functie de valoarea totala a produselor achizitionate, valoarea Taxei de Greutate (variaza in functie de greutatea comenzii). Taxa de transport se calculeaza in functie de valoarea comenzii, astfel: pentru comenzi intre 0,01 lei si 149,99 lei, taxa de livrare este 20 lei; pentru comenzi intre 150 lei si 299,99 lei, taxa de livrare este 10 lei si pentru comenzile ce depasesc 300 de lei, livrarea este gratuita.

 



Poti fi interesat si de