Inovatiile din segmentul marcilor private, in prim plan la PLMA 2019

Inovatiile din segmentul marcilor private, in prim plan la PLMA 2019


Cea mai mare expozitie de profil a anului, PLMA World of Private Label 2019, reuneste 15.000 de profesionisti din 120 de tari la Amsterdam, in zilele de 21 si 22 mai.

Cei peste 1.800 de expozanti de la PLMA World of Private Label din acest an, din mai mult de 70 de tari creioneaza evolutia segmentului de marci private la nivel mondial in domeniul alimentelor si bauturilor.

 

Tendintele din domeniu sunt bine reprezentate la eveniment, unde aproximativ 250 de firme expun produse ecologice, alte 250 promoveaza produse vegetariene, aproape 200 de firme aduc produse fara lactoza si 150 de expozanti vin cu produse fara zahar. De asemenea, la targ participa 250 de expozanti care promoveaza produse kosher si peste 200  care se concentreaza pe halal.

 

In acest an participa aproximativ 61 de pavilioane nationale si regionale, cu noi pavilioane din Israel, Dubai, Egipt, Letonia si Africa de Sud.

 

Tema editiei din acest an a World of Private Label este „Asculta Buzz”, in conformitate cu numeroasele discutii care vor avea loc la eveniment.

 

O atractie principal a evenimentului este Supermarket Ideea PLMA, care cuprinde gamele de marci private ale aproximativ 60 de retaileri din Europa, Statele Unite, America Latina, Africa si Asia.

 

De asemenea, in cadrul Supermarket Ideea este organizata o sectiune speciala care prezinta produsele castigatoare in cadrul PLMA International Salute to Excellence Awards, care premiaza cele mai bune inovatii noi din domeniul marcilor private din ultimul an.

 

De asemenea, in zona PLMA New Product Expo vor fi prezentate pentru prima data peste 600 de produse.



Poti fi interesat si de