LaDoiPasi, franciza METRO, a atins pragul de 2.000 de magazine

LaDoiPasi, franciza METRO, a atins pragul de 2.000 de magazine


Reteaua LaDoiPasi, lansata si dezvoltata de METRO Romania, marcheaza inca un success in palmares, si anume: deschiderea magazinului cu numarul 2.000, in comuna Osica de Sus, judetul Olt.

In ultimii ani, reteaua de magazine de proximitate LaDoiPasi s-a extins accelerat, devenind cea mai mare comunitate de antreprenori independenti din Romania.

 

“Ne-am asumat misiunea de a fi campionul afacerilor independente, un partener de incredere si de cursa lunga pentru ele, iar toate eforturile noastre au fost concentrate in aceasta directie. Afacerile independente continua sa aiba un rol important in societate si ele trebuie incurajate, atat pentru rolul lor in economie, cat si pentru beneficiile pe care le aduc in comunitati. Deschiderea magazinului LaDoiPasi 2.000 reprezinta o piatra de hotar si un succes al eforturilor noastre de a construi comunitati durabile. De 11 ani, prin franciza LaDoiPasi, METRO sustine revanzatorii care au aderat la acest concept, ii consiliaza si ii sprijina in toate aspectele importante ale business-urilor pe care le conduc”, mentioneaza Adrian Ariciu, CEO METRO Romania.

 

„Sarbatorim deschiderea magazinului 2.000, LaDoiPasi mentinandu-si pozitia de cea mai mare comunitate de antreprenori independenti din tara. Franciza LaDoiPasi este initiativa METRO care sustine comertul traditional din Romania, avand alaturi antreprenorii care cred cu tarie ca magazinul de proximitate reprezinta unul dintre cei mai importanti piloni in dezvoltarea comunitatilor. Le multumesc partenerilor nostri pentru increderea in proiectul LaDoiPasi si reconfirm angajamentul pentru sustinerea afacerilor independente si a antreprenorilor locali. Consolidam in continuare conceptul de franciza, dezvoltand sortimentul de produse si de servicii integrate, ca raspuns la nevoile comunitatilor. Alaturi de ei, oferim consumatorilor o experienta placuta de cumparare, in cadul unor magazine moderne si suntem responsabili de a ne imbunatati, impreuna, performanta. Avem incredere in acest model de business, care va atinge peste 2.500 magazine la sfarsitul anului urmator, pentru a ramane un vector al comunitatilor locale”, declara Irinel Popescu, Director de Franciza al METRO Romania.

 

irinel

 

Magazinul copilariei, transformat in locatie LaDoiPasi

Magazinul 2.000 a fost deschis la initiativa unor antreprenori din sudul tarii. Din dorinta de a dezvolta o afacere sustenabila, care sa deserveasca nevoile celor peste 4.000 de locuitori din comunitate, doi antreprenori din comuna Osica de Sus, judetul Olt, s-au hotarat sa dea un suflu nou spatiului care fusese, candva, magazinul copilariei lor. Cu ajutorul expertilor METRO Romania, antreprenorii au investit in remodelarea fostului magazin, transformat astazi intr-un modern magazin LaDoiPasi.

 

”Suntem locuitori ai comunei si cunoastem nevoile oamenilor din comunitate. Cu ajutorul METRO Romania am reusit sa deschidem un magazin ce va contribui la bunastarea comunitatii, prin sortimentul de peste 3.000 de articole, ce include o varietate de produse de calitate, la preturi accesibile, de la legume-fructe si carne proaspata, pana la patiserie calda si produse marca proprie ARO sau FineLife”, puncteaza Cornelia Mihaela Voinea, proprietarul magazinului 2.000 din reteaua LaDoiPasi.

 

Ce presupune investitia in franciza LaDoiPasi

Cei care doresc sa achizitioneze o franciza LaDoiPasi vor investi in propria afacere, in functie de spatiul care va fi transformat, precum si de nevoile comunitatii pe care o vor deservi.

 

In acest parteneriat, contributia METRO Romania incepe de la aderarea la conceptul LaDoiPasi si vizeaza deschiderea magazinului, elementele de branding, de mercantizare, dotarile cu echipamente si suport IT, materialele promotionale, campaniile de promovare la nivel national, campaniile de loialitate si aniversare, dar si transferul de know-how si instrumentele de lucru in retail.

 

Cel mai important element de diferentiere a conceptului LaDoiPasi, pe piata locala, il reprezinta pastrarea independentei antreprenorilor. Dincolo de aceasta, se adauga varietatea produselor comercializate in magazine, autenticitatea spatiilor care imprumuta elemente din comertul modern, dar care pastreaza, totodata, familiaritatea comertului traditional, gradul de flexibilitate, dar si oportunitatile de evolutie create pentru antreprenorii LaDoiPasi.



Poti fi interesat si de