Marcile private inovatoare, strategia castigatoare a retailerilor
Luni, 02 Iulie 2018
Luni, 02 Iulie 2018
„Pe scurt, acel retailer care va inceta sa mai cloneze produse brand de furnizor si va veni cu produse care sa satisfaca cat mai mult nevoia publicului-tinta, acela va avea succes pe viitor. In contextul in care volatilitatea produselor private label este extrem de ridicata comparativ cu produsele brand de furnizor, iar marja de profitabilitate este din ce in ce mai redusa sub presiunea competitivitatii, un cost-control pragmatic si extrem de riguros care sa-i permita producatorului alocarea fondurilor minim necesare investitiilor in retehnologizare, in sisteme de calitate si siguranta alimentara, precum si pregatirea profesionala a angajatilor, pot face diferenta intre esec si succes”, a precizat Constantin Anastasescu.
Mai multe informatii despre dezvoltarea produselor private label pot fi gasite in numarul 59 al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
„Romania are nevoie de investitii in procesarea materiei prime pe care o obtin fermierii no...
Potrivit unui comunicat al institutiei, in data de 17 aprilie, APIA a efectuat plati pentru anul ...
'Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA), prin Centrele Judetene, efectueaza pl...