Penny vrea sa ajunga la 375 de macelarii partenere in magazinele din Romania, pana in 2029

Penny vrea sa ajunga la 375 de macelarii partenere in magazinele din Romania, pana in 2029


In prima parte a anului 2024, Penny a atins pragul de 200 de macelarii partenere in magazinele din intreaga retea din tara, mizand pe parteneriate cu 18 branduri de macelarii regionale. De asemenea, pe langa cele 200 de macelarii partenere, retailerul numara in retea si 10 macelarii proprii.

Penny planuieste sa creasca numarul de macelarii la 375 pana in 2029, consolidand astfel pilonul strategic al produselor romanesti care se bazeaza pe dezvoltarea portofoliului cu provenienta locala.

 

Colaborarea dintre Penny si macelariile partenere a inceput in 2013, din dorinta de a beneficia de expertiza cunoscatorilor de carnuri, avand ca scop imbogatirea ofertei de produse din carne proaspata si produse din carne din magazine, adaptate cerintelor locale si bazate pe traditie si calitate.

 

Aceste parteneriate au contribuit la diversificarea gamei de produse disponibile clientilor, incurajand totodata productia si consumul local, macelariile partenere fiind aliniate pilonului strategic Penny pentru dezvoltarea sortimentului de produse romanesti.

 

„Suntem mandri sa lucram alaturi de 18 parteneri regionali care impartasesc valorile noastre si, impreuna, sa contribuim la sustinerea economiei locale. Macelariile partenere extind si mai mult sortimentul nostru de carne proaspata si produse din carne, oferind produse calibrate la cererea locala. Viziunea noastra este sa extindem parteneriatele si sa imbogatim experienta de cumparaturi la cat mai multe dintre magazinele noastre din tara”, a declarat Dan Crisan, COO al Penny Romania.

 

„Fiecare parteneriat cu macelariile locale reprezinta pentru noi o oportunitate de a pune la dispozitie clientilor produse din carne de cea mai buna calitate, direct din inima comunitatilor romanesti”, a afirmat Sorin Pandele, Project Manager Carne, Penny Romania.

 

Nu in ultimul rand, chef Nicolai Tand este imaginea componentei de comunicare ce vizeaza macelariile si contribuie, prin expertiza lui, la valorificarea calitatii si diversitatii ofertei de carne din macelariile prezente in magazinele Penny, imbogatind astfel experienta culinara a clientilor din intreaga tara.

 

Pennyeste conceptul de succes al grupului german REWE si unul dintre cei mai activi retaileri din Romania, cu primul magazin deschis pe piata locala in anul 2005. Intreaga retea este deservita de patru centre logistice situate in localitatile Stefanestii de Jos, Turda, Bacau si Filiasi.

 

In prezent, reteaua Penny in Romania este alcatuita din 377 magazine la nivel national si o echipa dedicata formata din peste 6.500 de angajati.



Poti fi interesat si de