Pretul carnii din import, mai atractiv pentru HoReCa

Pretul carnii din import, mai atractiv pentru HoReCa


Iosif Stefanescu, Executive Chef restaurantul OSHO, a explicat, pentru INDUSTRIA CARNII.RO, de ce in localurile brandului pe care il reprezinta nu foloseste carne de vita exclusiv din Romania.

“Ca in toate businessurile, ne rapotam la calitate-pret, pe care l-am gasit mai bun in strainatate. De multe ori, m-am intrebat cum o vita crescuta in Romania, exportata si abatorizata in Italia, poate fi mai ieftina. Se stiu aceste neconcordante si se lucreaza la remedierea lor. Oricat de patrioti am fi, nu putem sa ne sabotam businessul”, a spus Iosif Stefanescu.

 

In cadrul Conferintei INDUSTRIA CARNII LA RAFT, acesta a tinut sa precizeze faptul ca flexibilitatea reprezinta apanajul celor care reusesc in aceasta industrie: “Suntem unii dintre pionierii celor care fac burgeri proprii, avem carmangerie proprie, unde procesam 12 tone de carne pe luna, iar estimarile noastre sunt de 18-20 de tone pentru 2019. Avem retete proprii si vindem in restaurantele noastre, dar si in HoReCa. Trendurile sunt generate de piata internationala, dar tin si de inventivitatea bucatarilor.”

 

Mai multe detalii despre Conferinta INDUSTRIA CARNII LA RAFT puteti citi in ultimul numar al revistei de specialitate INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de