Primul snack din carne, la raft in magazine


Snack-ul din carne a intrat oficial pe piata romaneasca o data cu noul Campofrio Active Snack, un produs inovator Caroli Foods Group.

Acest produs raspunde trendului “better-for-you snacks”: snack-uri de calitate superioara, bogate in proteine, care ofera energie de lunga durata. Campofrio Active Snack se adreseaza celor ocupati, dinamici, interesati de solutii cat mai eficiente in toate aspectele vietii lor.

 

Noul meat snack vine in doua variante, Campofrio Active Snack cu carne de porc si Campofrio Active Snack Made cu carne de curcan, ambele in portii unice, de 25 g, ambalate individual. Produsul nu are carne dezosata mecanic, nici coloranti, gluten sau lactoza, iar con?inutul de calorii este unul scazut: 118kcal/portie de 25g. Pretul cu care este prezentat la raft este 2,79 lei.

 

"Campofrio Active Snack a aparut ca raspuns la o nevoie din ce in ce mai pregnanta a romanilor: aceea de a integra in viata lor conceptul de “healthy living”. Astfel, noul meat snack este solutia potrivita, ce puncteaza puternic atat in privinta calitatilor nutritive ridicate, cat si in privinta gustului. Prin lansarea Campofrio Active Snack ne-am asumat rolul de a construi si comunica aceasta categorie, de a creea o pozitionare potrivita, bazata pe o nevoie curenta si sa facem loc pe raftul de snack-uri unui nou tip de produs", spune Ovidiu Dusleag, Deputy CEO Corporate Affairs & Investments la Caroli Foods Group.

 

Ambalajul inovator si membrana transparenta necomestibila ce permit pastrarea prospetimii produsului chiar si la temperatura ambientala, fac din acest meat snack o adevarata rezerva portabila de energie, ce poate fi consumata oricand, oriunde, la birou, in calatorii, in oras, la o intalnire cu prietenii.



Poti fi interesat si de