Safir raspunde intrebarilor despre carnea de pui, pentru a incuraja transparenta in comunicare
Marti, 25 Iunie 2019
Marti, 25 Iunie 2019
Atunci cand activezi in industria carnii, castigarea increderii consumatorului reprezinta obiectivul principal, iar atunci cand aceasta se bazeaza pe argumente solide, infatisate transparent de catre producator, increderea fructifica si se transforma in reusita.
Avand la baza acestei temei, se dezvolta campania „Limpede ca buna ziua” pentru brandul Deliciosul de Vaslui, campanie sustinuta de lansarea noului ambalaj transparent pentru produsele Deliciosul de Vaslui si de actiunea Q&A, creata in contextul informarii corecte a consumatorilor, a sondarii pietei si a transparentei în comunicare.
Implementarea actiunii Q&A (aflata in deplina desfasurare) a fost posibila datorita consumatorilor care au trimis echipei Safir intrebarile lor despre carnea de pui si la care au primit raspunsuri transparente. Acestea pot fi gasite pe safir.ro, pe pagina dedicata acestui subiect de maxim interes atat pentru consumatori, cat si pentru Grupul de firme Safir.
Afla mai multe despre Grupul de firme Safir: www.safir.ro
Reteaua de restaurante quick service a ajuns la 75 de locatii si a vandut, in 2023, produse de in...
3 din 10 romani aloca un buget mai mare, pe masura scumpirilor In contextul valurilor de scumpir...
Principalele categorii de produse aruncate la gunoi sunt mancarea gatita (48%), legumele (37%), p...