Top 10 companii care isi impart piata de peste si fructe de mare la nivel mondial
Miercuri, 20 Martie 2019
Miercuri, 20 Martie 2019
Doar Thai Union Frozen Products PCL, Nomad Foods Ltd si Dongwon Group detin fiecare putin peste 1%, in timp ce restul jucatorilor au o importanta limitata.
Loialitatea fata de brandurile care produc preparate din peste si fructe de mare este scazuta, decizia de cumparare fiind luata pe baza originii produsului, a continutului de fluoruri si tot mai mult in functie de etica privind ecologia pe care producatorul o practica.
In sectorul fructelor de mare la nivel mondial, supermarketurile si hipermarketurile detineau, in 2018, ponderea cea mai mare, de 57,9%. Punctul forte al acestui canal de distributie este in principal atribuit preferintei consumatorilor pentru confort, varietate si preturi competitive.
Supermarketurile si hipermarketurile au detinut, de asemenea, cea mai importanta cota in ceea ce priveste vanzarile de produse procesate pe baza de fructe de mare din intreaga lume.
Vanzarile cele mai bune la nivel de supermarket si hypermarket s-au inregistrat in Australia (79,6%), apoi in America de Nord (70,1%), Africa Subsahariana (66,2%) si Europa (56,3%). Clientii au preferat acest canal de cumparaturi datorita varietatii produselor si preturilor practicate.
In 2018, a existat o crestere semnificativa a numarului de producatori pe acest segment care si-au deschis magazine online.
Calitatea, pretul si brandul sunt criteriile de baza luate in calcul de consumatorii de peste si produse din peste atunci cand iau decizia de cumparare, potrivit datelor Euromonitor.
Companiile care si-au impartit in 2018 piata de peste si fructe de mare
Thai Union Frozen Products - 1.86%
Nomad Foods - 1.82%
Dongwon Group - 1.50%
Bolton Group - 1.18%
Grupo Calvo - 0.89%
Connors Bros - 0.85%
Nippon Suisan Kaisha - 0.74%
Maruha Nichiro Corp - 0.58%
Lur Berri Coopérative Agricole - 0.58%
Hagoromo Foods Corp - 0.54%
Altele - 24.57%
Private Label - 18.75%
Creati din carne „crescuta” din celule stem de porc in vase de fermentare din otel, p...
Participarea unei echipe romanesti la WBC este un proiect initiat de Fundatia „Stefan Moldo...
Desi carnea continua sa fie prezenta frecvent in alimentatia romanilor, cu 31% consumand-o aproap...