Cris-Tim cauta noua vedeta pentru Salam Sasesc

Cris-Tim cauta noua vedeta pentru Salam Sasesc


Liderul pietei interne a mezelurilor Cris-Tim a lansat o campanie, care se bucura de un foarte mare succes pe internet, pentru a-i gasi pe cei opt copii care vor juca in noua reclama Salam Sasesc de la Cris-Tim.

salam sasescLiderul pietei interne a mezelurilor Cris-Tim a lansat o campanie, care se bucura de un foarte mare succes pe internet, pentru a-i gasi pe cei opt copii care vor juca in noua reclama Salam Sasesc de la Cris-Tim.
Radu Timis, fondatorul grupului de firme, spune ca spre deosebire de alte campanii, concursul lansat in data de 17 martie a avut cu mult mai multe accesari pe online, numai intr-o singura zi numarul acestora ridicandu-se la circa 54.000 fata de 15.000 in celelalte cazuri, ceea ce demonstreaza cat de important este marketingul in economie.

Saptamana viitoare, campania va fi lansata si pe TV, a precizat Radu Timis.

Concursul Cris-Tim te face superstar se desfasoara in perioada 17 martie 13 aprilie 2014 si se adreseaza parintilor care au copii cu varste cuprinse intre 3 si 7 ani. Pentru a inscrie copilul in competitie, parintii trebuie sa incarce o inregistrare video pe platforma superstar.cristim.ro in care el spune Salam Sasesc si raspunde la intrebarea Daca ai fi tu mama mea, si eu copilul, ce m-ai pune sa fac?.

Saptamanal, vor fi alesi cinci copii pe baza votului publicului. Din acestia, un juriu format din doi reprezentanti ai departamentului de marketing Cris-Tim, regizorul spotului si directorul de creatie al agentiei de publicitate va alege doi finalisti, atfel incat la sfarsitul celor patru saptamani de concurs, opt copii vor juca in noua reclama Salam Sasesc de la Cris-Tim. Copilul tau poate fi unul dintre acestia! Detalii suplimentare despre concurs sunt disponibile pe site-ul superstar.cristim.ro.



Poti fi interesat si de