Oportunitati de specializare oferite de grupul de firme Pioneer

Oportunitati de specializare oferite de grupul de firme Pioneer


Specialistii din industria carnii isi pot nota, inca de acum in agenda, doua seminarii de specialitate, organizate de grupul de firme Pioneer, care ofera informatii noi si valoroase pentru dezvoltarea acestui sector.

pioneer-bis1Specialistii din industria carnii isi pot nota, inca de acum in agenda, doua seminarii de specialitate, organizate de grupul de firme Pioneer, care ofera informatii noi si valoroase pentru dezvoltarea acestui sector.


In perioada 7-10 februarie 2015 va avea loc in Paris-Franta, seminarul Casing Know-How avand ca scop completarea cunostintelor despre membrane si inlaturarea confuziilor si a compararii eronate a categoriilor de membrane.

Cel de-al doilea eveniment, intitulat Solutii Complete de la Retete si Condimentatie la Membrane si Tratamente Termice va avea loc in luna aprilie 2015 la Iasi, cu scopul de a prezenta produse si solutii aplicate pentru a obtine rezultatul dorit sub aspect senzorial si vizual in domeniul ambalajelor.

Importanta ambalajului este bine cunoscuta, acesta avand menirea unei prime informari a consumatorului despre produsul ce intentioneaza sa-l achizitioneze orientandu-l spre o decizie finala, astfel, alegerea ambalajului corect devine de o importanta majora.

Membranele artificiale necomestibile joaca un dublu rol, cel de materie prima auxiliara si de instrument de marketing. Piata actuala a membranelor ofera o multitudine de optiuni si tocmai acest aspect in loc sa ofere certitudinea ca se va gasi varianta ideala, complica lucrurile si odata cu cresterea numarului de optiuni cresc si sansele unui decizii mai putin fericite.

Sub aspect tehnologic membranele trebuie sa respecte fara compromis o serie de parametri pentru a fi corecte aplicatiei. Dintre acestia enumeram: parametrul dimensional, permeabilitate controlata, elasticitate, porozitate, termocontractibilitate, permeabilitate la oxigen, apa si vapori de apa, viteza de clipsare, aderenta, posibilitate de feliere etc.

Ca instrument de marketing, aspectul membranei trebuie sa fie in concordanta cu denumirea produsului, cu imaginea consumatorului despre produs, si sa fie capabila sa transmita informatii despre aroma, gust, textura etc.

Nu de putine ori, idei si proiecte cu un potential imens, esueaza tocmai pentru ca nu s-a ales corect ambalajul; valabila este si reciproca: cand o membrana cu potential nu se dezvolta fiind recomandata pentru aplicatii necorespunzatoare. Astfel, ambii parteneri au de pierdut, atat procesatorul cat si furnizorul de membrane.

Avand in vedere investitia deloc neglijabila de a dezvolta, testa si lansa un produs, organizatorii(compania Pioneer) isi propun prin seminarul Casing Know-How, transferarea de informatii catre managerii de proiect, informatii care sa-i sustina in luarea unei decizii optime atunci cand se analizeaza o membrana sau alta, astfel incat, producatorii informati se vor proteja de recomandari ce nu tin cont sub nici o forma de interesul lor.

Program seminar Casing Know-How Paris

ZIUA 1 - 07.02.2015
- Plecare cu avionul Bucuresti - Paris
- orele 20.00 cina in Paris
- vizita Paris by Night

ZIUA 2 - 08.02.2015
- orele 7.30-09.00 mic dejun
- program liber ales, sau va propunem sa vizitam obiectivele de interes din Paris condimentate cu pauze de shopping.
- orele 18.00 plecare Paris catre Beauvais
- orele 20.00 cina in Beauvais

ZIUA 3 - 09.02.2015
- orele 7.30-09.00 mic dejun
- orele 09.00 12.00 seminar in fabrica Viskase: prezentarea tipurilor de membrane artificiale si aplicatiile recomandate
- orele 12.00 - 13.00 masa de pranz - Viskase
- orele 13.00-16.00 prezentare practica
- orele 20.00 cina in Beauvais

ZIUA 4 - 10.02.2015
- orele 07.30-09.00 mic dejun
- orele 09.00 11.00 Vizita in Fabrica Viskase
- ora 14.00 plecare catre Paris-Bucuresti

Rugam sa ne confirmati participarea dumneavoastra pana la data de 17.12.2014, la office@pioneer-rtor.ro sau fax 0232 271514
https://pioneer-rtor.ro/Confirmare-Participare-Seminar.doc



Poti fi interesat si de