Pate Bucegi aduce oda Bunei Cresteri


Mereu apropiat de valori precum bunul simt, ospitalitatea, familia si traditia, Pate Bucegi a initiat o campanie prin care doreste sa le reaminteasca romanilor importanta respectului si aprecierii celor din jur. Ca urmare a studiului despre bun simt realizat in luna mai, Pate Bucegi a aflat ca romanii se considera pe locul 18 din cele 27 de tari europene, la capitolul bun simt.

bucegiMereu apropiat de valori precum bunul simt, ospitalitatea, familia si traditia, Pate Bucegi a initiat o campanie prin care doreste sa le reaminteasca romanilor importanta respectului si aprecierii celor din jur. Ca urmare a studiului despre bun simt realizat in luna mai, Pate Bucegi a aflat ca romanii se considera pe locul 18 din cele 27 de tari europene, la capitolul bun simt.
Tinand cont de rezultatele acestui studiu, Pate Bucegi intentioneaza sa puna accent pe cuvintele bune din viata noastra de zi cu zi si utilizarea lor ori de cate ori avem ocazia si, de aceea, lanseaza aplicatia Copacul Familiei Bine Crescute https://apps.facebook.com/copacul-familiei pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/Pateul.Bucegi.

Desfasurata in perioada 21 iunie 15 iulie, campania se adreseaza tuturor celor care nu au uitat cuvintele bune invatate in familie si care vor sa foloseasca bunul simt in tot ceea ce intreprind. Tot ce trebuie sa faca fiecare utilizator este sa isi aleaga un copac si timp de 4 saptamani sa adauge cate o vorba buna la radacina acestuia in fiecare zi. Jocul are 4 nivele, iar fiecare nivel ofera celor mai de bun simt utilizatori premii haioase. Marele premiu consta intr-o excursie la Sibiu pentru 2 persoane.

Pate Bucegi este disponibil pe piata in varianta cu ficat si cea vegetala. Pate-ul cu ficat de porc sau pasare este ajutorul oricarei gospodine. Mereu la indemana, Pate Bucegi este un produs consistent, perfect pentru gustarea de dimineata sau atunci cand esti pe fuga si ai nevoie de ceva usor de preparat. Disponibil in 3 dimensiuni de ambalaj 100g, 200g si 300 g, pate-ul Bucegi poate constitui rapid o gustare si un ingredient special in delicioasele oua umplute sau foietaje.

Marca se adreseaza consumului familial, oferind un gust bun si echilibrat, placut in egala masura atat de adulti cat si de copii. Bucegi vine in intampinarea consumatorilor sai cu o noua campanie de comunicare, bazata pe cea mai importanta valoare a marcii: Bunul Simt.



Poti fi interesat si de