Billa extinde colaborarea cu producatorii locali

Billa extinde colaborarea cu producatorii locali


Billa Romania extinde colaborarea cu producatorii locali, urmand ca din aceasta primavara sa ofere consumatorilor si mai multe produse romanesti, din cele mai importante categorii destinate consumului zilnic.

billa Billa Romania extinde colaborarea cu producatorii locali, urmand ca din aceasta primavara sa ofere consumatorilor si mai multe produse romanesti, din cele mai importante categorii destinate consumului zilnic.
Produsele autohtone vor fi aduse chiar de catre producatori de la doar cateva zeci de kilomentri, iar aprovizionarea se va face zilnic pentru majoritatea dintre acestea, potrivit unui comunicat al companiei.
Noua, romanilor, spre deosebire de alte popoare dezvoltate spre care privim cu admiratie, ne plac rosiile, merele, ouale sau branza adevarate, se arata in comunicat.

Strategia BILLA Romania are la baza dezvoltarea de parteneriate pe termen lung cu producatorii si comerciantii locali, din dorinta de a satisface nevoile si preferintele clientilor sai, contribuind in acelasi timp la cresterea economiei locale.

Aceasta directie strategica de colaborare cu producatorii locali s-a concretizat prin prezenta unei game variante de produse romanesti in cadrul magazinelor BILLA din toata tara.

Anul acesta dorim sa facem ceva special pentru romani si am decis sa oferim clientilor cele mai bune si naturale produse romanesti.Astfel, din primavara aceasta oferim si mai multe produse romanesti, din cele mai importante categorii destinate consumului zilnic. In acest mod, BILLA Romania doreste sa faca legatura intre cei care prefera alimentele proaspete si sanatoase si cei care stiu sa le produca aici, in felul nostru, romaneste. a declarat Sorana Georgia, director General al BILLA Romania.

BILLA este prezenta pe piata din Romania din februarie 1999 cand a deschis primul supermarket din Bucuresti. In prezent, BILLA opereaza 73 de magazine in cele mai importante orase din Romania. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicata, preturile scazute si varietatea produselor. Compania detine brandurile proprii Clever, MY si BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute si apreciate marci proprii din Romania. BILLA Romania este unul dintre cei mai importanti angajatori din Romania si a creat pana in prezent peste 3.500 de locuri de munca in intreaga tara. Magazinele Billa sunt operate de REWE International AG, liderul de piata in Austria pe sectorul de produse alimentare si de drogherie si unul dintre cei mai mari angajatori din tara. La nivel international, REWE International AG are un numar total de 72.000 de angajati care lucreaza in aproximativ 3.600 de magazine. In anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.83 miliarde de euro. Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activeaza in retail si turism. In prezent, 323.000 de angajati lucreaza in cadrul REWE Group in 13 tari europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifra de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central in Wiener Neudorf si opereaza retelele BILLA, MERKUR, BIPA, PENNY si ADEG, precum si numeroase branduri proprii. Compania este de asemenea activa pe piata de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub si PENNY PACKNGO. In plus, REWE International AG opereaza cu succes pe segmentul de supermarketuri in Italia si in alte sapte tari din Europa Centrala si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Romania, Rusia, Slovacia si Ucraina.



Poti fi interesat si de