Monday, Sep 25th

Last update01:04:05

Te afli aici: Stiri Top Stiri OTI Group implementeaza Pluriva ERP pentru cresterea companiilor

banner optim 540x130
 

OTI Group implementeaza Pluriva ERP pentru cresterea companiilor

  • PDF
plurivaOTI Group, unul dintre cei mai importanti jucatori nationali din piata bunurilor de larg consum (Retail - FMCG) de articole Home Storage – articole de curatenie si consumabile pentru casa – a ales sa-si implementeze sistemul de gestiune Pluriva ERP pentru toate firmele din grup. Implementarea Pluriva ERP si a solutiei de Business Intelligence formata din peste 1.200 de rapoarte a inceput in luna martie a acestui an. Clientul a ales varianta de licentiere OnPremise, iar sistemul ERP va fi accesat online din cadrul companiilor grupului si din afara acestora. Grupul de companii OTI, format din 11 firme in care activeaza peste 170 de angajati, detine cea mai lunga traditie dintre toti importatorii si distribuitorii nationali de articole de curatenie si consumabile pentru casa de pe piata. Prima companie din grup a fost infiintata in anul 1998. Portofoliul de clienti OTI Group se imparte in trei categorii principale: modern trade – retele de hipermarketuri si supermarketuri, traditional trade si clienti HoReCa. Printre clientii OTI Group se numara cele mai importante retele cash&carry si hipermarketuri din Romania.

Cu ajutorul celor 11 companii, grupul OTI asigura distributia la nivel national a peste 500 de articole grupate in 18 categorii principale, printre care: saci menajeri, pungi alimentare, detergenti, cosmetice, bureti, vesela si accesorii pentru masa si pentru gatit. Produsele vandute sub brandul OTI sunt realizate in colaborare cu fabrici situate in Uniunea Europeana si Asia. In anul 2012, cifra de afaceri consolidata a grupului a fost de 95 milioane de lei.

„Optimizarea distributiei in FMCG”

„Prin implementarea Pluriva ERP, urmarim obtinerea unor rapoarte consolidate, cu date actualizate in timp real, la nivelul tuturor firmelor din grup, privind indicatorii cheie ai business-ului: vanzari, cumparari, livrari sau profitabilitate. In acest moment, crearea de rapoarte complexe ne afecteaza resursele umane si de timp, iar consolidarea cifrelor este foarte dificila, redundanta si anevoioasa.”, a declarat Cristian Ignatescu, Country Sales Manager si partener in cadrul OTI Group.

„Integrarea automata cu sistemele informatice ale clientilor nostri in scopul transmiterii si preluarii de date, pe care o vom obtine prin implementarea Pluriva ERP, ne va ajuta sa castigam timp si sa reducem posibilitatea de a gresi la operarea datelor.

Obtinerea in timp real a rapoartelor de business privind activitatea noastra reprezinta o componenta cheie a implementarii Pluriva ERP si a solutiei Business Intelligence. Am definit mai multe dimensiuni pe care le urmarim pentru aceste rapoarte: structura clientilor, structura vanzarilor, clusterizarea produselor, analiza gamelor sau a agentilor. Tot cu ajutorul rapoartelor ne vom optimiza distributia produselor noastre si vom ajunge la categoriile de consumatori exact cu gamele de produse dorite de acestia. Este foarte important pentru noi sa eliminam, cu ajutorul Pluriva ERP, procesele redundante din companie, cum ar fi introducerea dubla a documentelor sau generarea manuala a acelorasi rapoarte in forme diferite”, a adaugat Cristian Ignatescu, Country Sales Manager si partener in cadrul OTI Group.

Implementare ERP si Business Intelligence

In toate cele 11 companii ale grupului va fi implementata solutia Pluriva ERP in varianta de licentiere OnPremise: sistemul va fi instalat pe infrastructura Pluriva si accesat apoi online de catre client folosind calculatoare de birou, laptopuri sau tablete.

Solutia achizitionata de client este formata din sistemul Pluriva ERP si din solutia de Business Intelligence formata din peste 1.200 de rapoarte. Aceasta solutie este integrata in sistemul ERP, disponibila si la licentierea OnPremise si la licentierea Software as a Service (SaaS). Rapoartele de business vor oferi atat informatii despre cele 11 firme din grup, cat si informatii consolidate, necesare celor care coordoneaza activitatea intregului grup.

In cadrul implementarii sistemului Pluriva ERP in OTI Group vor fi configurate fluxurile de import si distributie deja existente in solutia software Pluriva, pentru a functiona conform business-ului companiilor clientului. Pluriva isi va consolida astfel expertiza in livrarea de solutii performante companiilor ce desfasoara activitati de distributie si import.
Agentii de vanzari ai OTI Group vor accesa sistemul ERP in mod securizat din afara companiei, folosind tablete sau laptopuri. Ei vor consulta informatiile disponibile in sistem si vor plasa comenzi sau cereri.

Integrarea business-ului, cerinta a firmelor care isi implementeaza ERP

„Acest inceput de an este unul foarte fructuos pentru compania noastra si pentru piata ERP din Romania. Contractul de implementare OTI Group este cel de-al 22-lea semnat de noi in anul 2014. Printre companiile care au ales sa inceapa in acest an implementarea Pluriva ERP se numara: Global Technical Systems, Datacor, Arco Expert, HGC Facility Management Services, City Square sau Electric Telecom”, a declarat Georgian Rosu, General Manager Pluriva.

„Am observat in piata software faptul ca firmele au tot mai mult nevoie de implementarea unei solutii ERP care sa le integreze in mod real intreg businessul, toate componentele acestuia, fie ca este vorba de agentii care folosesc tablete, clienti, furnizori, website, magazin online sau alti parteneri de business. Integrarea afacerii permite obtinerea de rapoarte in timp real, cu situatii consolidate, pe baza carora se pot lua decizii de business. Managerii au nevoie de solutii IT mobile, ce functioneaza online si permit accesul la informatii de oriunde. Aceasta nevoie a devenit criteriu important de achizitie a unui sistem ERP”, adauga Georgian Rosu, General Manager Pluriva.

Pluriva este o companie IT furnizoare de solutii informatice complete infiintata in anul 1998: servicii informatice de business, ERP si dezvoltare software. Scopul Pluriva il constituie eficientizarea modelului de business al clientilor si cresterea performantei si profitabilitatii acestora. Valorile definitorii ale firmei sunt: Inovatia, Flexibilitatea, Profesionalismul si Spiritul de echipa. Pluriva are peste 60 de angajati.

Pluriva ERP face parte din noua generatie de solutii software pentru companiile romanesti: functioneaza online, este foarte simplu de utilizat si raspunde nevoilor managerilor moderni, care isi doresc in egala masura mobilitate si control pentru business-ul lor.

Pluriva ERP este cel mai nou instrument de control, organizare si optimizare a urmatoarelor procese de business: aprovizionare, ofertare, CRM, vanzare, livrare, incasare, gestionare parc auto, strategii comerciale, productie si management de proiect. Pluriva ERP include si modulele de contabilitate-financiar, resurse umane, precum si un set complet de rapoarte si analize in timp real.



banner agerpress nou 554x80