CRIS-TIM are o noua imagine si o noua campanie de comunicare

CRIS-TIM are o noua imagine si o noua campanie de comunicare


CRISTIM, liderul pietei de mezeluri din Romania, anunta o noua campanie de comunicare, pentru lansarea noii imagini a gamei sale de produse crud-uscate.

crud uscate sinaiaCRISTIM, liderul pietei de mezeluri din Romania, anunta o noua campanie de comunicare, pentru lansarea noii imagini a gamei sale de produse crud-uscate.
Dupa investitii substantiale in tehnologie si cercetare, insotite si de o analiza aprofundata a pietei mezelurilor, a trendurilor si a obiceiurilor de consum, CRIS-TIM a ales o abordare noua atunci cand vine vorba despre imaginea si modalitatea de comunicare a gamei de produse crud-uscate.

Noua imagine a gamei doreste sa ofere consumatorului, inca de la raft, un jurnal culinar autentic de care se poate bucura orice roman cu prilejul unei simple gustari sau mese de sarbatoare. Astfel, consumatorul redescopera cele opt produse din gama, atat prin retetele autentince, cat si prin povestea culinara dezvaluita de personajul central al campaniei, calator si cautator de retete si delicii savurate in diferite colturi ale lumii.

Profilul personajului este imprumutat din legenda lui Badea Cartan. Daca acesta a strabatut la picior Europa pentru a admira Columna lui Traian, personajul nostru o strabate pentru a descoperi si savura retete autentice. Jurnalul culinar al personajului defineste gama crud-uscate de la CRISTIM, valorizand retete de prin lume adunate ce multumesc si incanta mesele si gusturile romanilor.

CRIS-TIM propune o calatorie culinara atat prin zonele istorice romanesti, prin degustarea de produse precum Salamul Sinaia, Salamul Banatean sau Salamul Ardelenesc, cat si prin tari cu traditie in producerea mezelurilor de calitate, asa cum sunt Italia sau Spania, prin degustarea de produse precum Salam Napoli, Salam Milano sau Salam Chorizo.

Savurand produse din gama crud uscate, consumatorul va descoperi gustul autentic specific zonei intr-o imbinare armonioasa a traditiei si a retetelor originale. In acest fel, atat la raft cat si pe mesele romanilor, se va scrie un Jurnal culinar care nu se citeste, ci se degusta.

Campania se desfasoara in perioada 20 aprilie - 31 mai 2015, la nivel national, pe toate canalele cu acces la publicul tinta: TV, online si outdoor. Pentru toti cei pasionati de mancare si de calatorii, CRIS-TIM a lansat concursul online DELICII DE PRETUTINDENI (www.deliciidepretutindeni.ro) care se va desfasura in perioada 20 aprilie - 31 mai 2015.



Poti fi interesat si de