Salamul Sissi, votat de consumatorii romani


Salamul Sissi, noul produs lansat de Caroli Foods Group Romania in septembrie 2014, in categoria salamurilor fiert afumate, a fost votat de catre consumatorii romani Produsul Anului 2015.

salam sissiSalamul Sissi, noul produs lansat de Caroli Foods Group Romania in septembrie 2014, in categoria salamurilor fiert afumate, a fost votat de catre consumatorii romani Produsul Anului 2015.
Premiul a fost acordat in cadrul festivitatii de premiere pentru inovatie acordate bunurilor de larg consum care a fost organizata in data de 7 mai, la Hotelul J.W. Marriot din Bucuresti, de catre Media Concept Store. Produsul Anului" este cel mai amplu studiu realizat pe consumatorii romani, in urma caruia este premiata inovatia in categoria bunurilor de larg consum.

Lansat sub umbrela celui mai apreciat brand de sunca din Romania[i], Sissi, noul salam a dovedit ca este un produs rafinat, de inalta calitate, pe placul consumatorilor. Salamul Sissi are un continut ridicat de carne, din bucati atent selectionate de vita si porc, fara alergeni si continut redus de sare, fiind dedicat celor care apreciaza o inalta calitate a vietii.

Lansarea acestui produs a venit ca un raspuns la nevoile in schimbare ale consumatorilor nostri, care sunt grija noastra principala in tot ceea ce tine de activitatea companiei, fie ca investim in tehnologie sau lansam un produs nou. Ne bucuram foarte mult ca initiativa noastra a fost apreciata de consumatorii romani care au aratat ca apreciaza gustul si calitatea produselor din gama Sissi. Suntem onorati de votul lor si ne bucuram ca au apreciat faptul ca am vrut sa le oferim un salam fiert afumat cu acelesi atribute binecunoscute ale marcii Sissi un produs rafinat, cel mai bun din categorie, care ofera bunatate, atat prin gust si experienta de consum, cat si ca alegere pentru un stil de viata sanatos. a declarat Khaled El Solh, CEO Caroli Foods Group.

Salamul Sissi este preparat din bucati de pulpa de porc si vita atent selectionate si are un continut ridicat de carne, din 110 g de carne realizandu-se 100 g de produs. Cu un gust echilibrat, usor aromat, continut redus de sare si fara alergeni, produsul este potrivit pentru intreaga familie, atat ca gustare, cat si pentru micul dejun. Ambalat in atmosfera protectoare, produsul se aliniaza atributelor deja indragite de consumatorii gamei Sissi: bunatate si gust rafinat, prospetime, cea mai inalta calitate.

Reteta noului Salam Sissi este realizata conform celor mai inalte exigente, adresandu-se consumatorilor care apreciaza valorile de brand deja cunoscute, inspirate din povestea Printesei Sissi: rafinament, echilibru, incredere, dragoste pentru familie si calitate inalta a vietii. Folosim in realizarea lui bucati atent selectionate din carne de vita si porc, le condimentam usor, astfel incat preparatul sa poata fi savurat si de cei mai mici dintre membrii familiei. Suntem incantati de reactia consumatorilor care au demonstrat ca stiu sa aprecieze corect calitatea unui produs model in categoria salamurilor fiert afumate. a declarat Andra Botan, Senior Category Marketing Manager, Caroli Foods Group.

Produsul este realizat in fabrica de la Pitesti a producatorului, in conformitate cu cele mai inalte standarde europene de productie, reunind experienta celor 20 de ani de activitate pe piata din Romania cu expertiza Campofrio Food Group, partenerul Caroli Foods in Romania si liderul European din industrie. Caroli Foods Group detine certificarile de siguranta si calitate ISO 9001:2008, HACCP si International Food Standard (IFS) versiunea 6, mentiunea Higher Level, unul dintre cele mai inalte standarde care atesta siguranta alimentara si calitatea produsului prin respectarea stricta a legislatiei europene din domeniul alimentar.

"Produsul Anului" este cel mai amplu studiu realizat pe consumatorii romani, in urma caruia este premiata inovatia in categoria bunurilor de larg consum. Conceptul care anima "Produsul Anului" a fost introdus in Franta in urma cu 26 de ani, este prezent in peste 35 de tari si se afla intr-o continua expansiune (incluzand SUA, India si Brazilia).
________________________________________
[i] Conform unui studiu Caroli Foods Group realizat de UNLOCK, 2013.



Poti fi interesat si de