Studiu: 82% din populatia urbana consuma mezeluri, in 2015

Studiu: 82% din populatia urbana consuma mezeluri, in 2015


8 romani din 10 consumau mezeluri in 2015, in scadere fata de datele inregistrate in anul anterior, in timp ce 4 din 5 romani s-au declarat cumparatori ai unor astfel de produse, releva rezultatele unui studiu dat publicitatii, de compania de cercetare Mercury Research, in cadrul Congresului Viitorul industriei carnii astazi, organizat pe 14 aprilie, in Bucuresti, de revista INDUSTRIA CARNII.RO.

studiu8 romani din 10 consumau mezeluri in 2015, in scadere fata de datele inregistrate in anul anterior, in timp ce 4 din 5 romani s-au declarat cumparatori ai unor astfel de produse, releva rezultatele unui studiu dat publicitatii, de compania de cercetare Mercury Research, in cadrul Congresului Viitorul industriei carnii astazi, organizat pe 14 aprilie, in Bucuresti, de revista INDUSTRIA CARNII.RO.

Potrivit reprezentantei Mercury Research, Ingrid Lambru, marketing director in cadrul companiei de cercetare, la nivelul anului 2015, din totalul consumatorilor ocazionali de mezeluri, 62% erau femei. De asemenea, 45% aveau peste 55 de ani, iar 33% aveau studii superioare.

Anul trecut, 82% din populatia urbana a Romaniei era consumatoare de mezeluri, in scadere fata de anul 2014, cand 9 din 10 persoane consumau acest tip de produs. In acelasi timp, in 2015, in mediul urban, 4 din 5 romani erau cumparatori de mezeluri, nivel similar cu cel inregistrat in anul precedent.

Conform cercetarii, in ceea ce priveste obiceiurile de cumparare, consumatorul ocazional cumpara, in medie, de doua ori pe luna mezeluri, in timp ce rezultatele la nivel national arata un indice de 5,9 ocazii pe luna.

Nu in ultimul rand, datele arata ca, in 2015, un procent de 59% dintre consumatorii ocazionali de mezeluri au facut cumparaturi in comertul modern, iar 26% in cel traditional.

Pe categorii de produse, salamul si cremwurstii sunt preferate in detrimentul specialitatilor din carne sau al suncii.



Poti fi interesat si de