Strategia Carrefour, o analiza marca INDUSTRIA CARNII.RO

Strategia Carrefour, o analiza marca INDUSTRIA CARNII.RO


Cu peste 144 de unitati comerciale in Orientul Mijlociu, Carrefour este unul dintre principalii retaileri straini ce domina aceasta regiune.

altCu peste 144 de unitati comerciale in Orientul Mijlociu, Carrefour este unul dintre principalii retaileri straini ce domina aceasta regiune.

Cele mai multe magazine sunt in Emiratele Arabe Unite (53), urmate de Egipt (32) si Iordania (19), potrivit datelor publicate pe site-ul Carrefour. Doar in ultimii sase ani, retailerul francez a inaugurat 31 de magazine in Emiratele Arabe, piata pe care este prezent de 20 de ani, ca urmare a incheierii unui acord de franciza cu grupul Majid Al Futtaim. Prin acest contract, a fost adus pentru prima oara conceptul de hipermarket in Emiratele Arabe Unite. Succesul inregistrat de Carrefour in Orientul Mijlociu se datoreaza, in mare parte, adaptarii strategiei de piata la nevoile specifice regiunii, care este centrul industriei halal.

Cu 2 miliarde de consumatori de facto anual, piata produselor halal genereaza 1,5 trilioane de dolari pe an. Aceasta piata reprezinta 16% din industria alimentara la nivel global si va ajunge la 20% in viitorul apropiat, sunt de parere analistii. Asia, Africa si Europa detin 63%, 24%, respectiv 10% din piata halal.Desi nu exista cifre oficiale, estimarile arata ca piata halal contribuie cu 40 100 de miliarde de euro la economia europeana.

Mai multe date pe acest subiect gasiti in analiza publicata in numarul 46 al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de