Carrefour va sprijini parteneriatele cu fermierii locali vara aceasta

Carrefour va sprijini parteneriatele cu fermierii locali vara aceasta


In magazinele Carrefour din toata tara, clientii pot gasi zilnic cele mai proaspete legume si fructe, aduse direct din gradinile producatorilor romani cu care lucreaza, un numar de 340 defermieri, arata un comunicat al lantului de retail.

carrefour sIn magazinele Carrefour din toata tara, clientii pot gasi zilnic cele mai proaspete legume si fructe, aduse direct din gradinile producatorilor romani cu care lucreaza, un numar de 340 defermieri, arata un comunicat al lantului de retail.
Pentru a putea oferi gustul autentic romanesc al produselor de calitate, Carrefour Romania a dezvoltat in ultimii 14 ani parteneriate solide cu peste 340 de fermieri din toate regiunile tarii. In plus, pe rafturile magazinelor ajunge 100% din productia lor la preturi avantajoase si pentru cumparatori si pentru fermieri. In acest context, in perioada 23 iunie - 13 iulie, Carrefour Romania isi propune sa evidentieze importanta acestui parteneriat cu agricultorii locali, oferind astfel un suport in plus acestora.

Ferma Stoian are o colaborare veche de 9 ani cu Carrefour alaturi de care a crescut si s-a dezvoltat in timp. Aici facem agricultura conventionala, ferma noastra fiind certificata pentru bunele practici urmarind cu atentie si facand analize periodice pentru ca produsele sa pastreze gustul si savoarea legumelor de odinioara. Prin parteneriatul cu Carrefour, Ferma Stoian a avut oportunitatea de a aduce pe mesele romanilor din toata tara legume sanatoase de unde si motto-ul fermei Legume sanatoase intr-un corp sanatos, spune domnul Florin Stoian, administratorul Fermei Stoian.

In cadrul unui demers inceput in 2014, Carrefour Romania a lansat treptat 3 apeluri catre producatorii romani de legume si fructe cu focus pe anumite zone ale tarii (Iasi, Cluj, Focsani, Oradea, Sibiu, Drobeta-Turnu Severin) pentru a consolida o retea solida de colaboratori pe care sa ii sprijine si cu care sa lucreze in mod constant si pe termen lung intr-o relatie mutual avantajoasa.

Vrem sa le oferim clientilor nostri posibilitatea de a alege dintr-o gama cat mai variata de produse romanesti si, totodata, sa ii sustinem pe producatorii locali sa se dezvolte prin crearea de parteneriate sustenabile cu Carrefour. Suntem constienti de importanta promovarii consumului de produse romanesti si de aceea incercam sa construim de peste 14 ani relatii de lunga durata cu fermierii locali. In acest fel, sustinem economia locala si stimulam crearea de locuri de munca in diverse zone ale tarii, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamica Comerciala & Pricing Carrefour Romania.

Cu peste 12.150 de magazine in 30 de tari, Grupul Carrefour este un retailer multi-local si multi-format, ce numara peste 380.000 de angajati in lume. In Romania, Grupul Carrefour numara 191 de magazine dintre care 29 de hipermarketuri 'Carrefour', 109 de supermarketuri 'Market', 43 de magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.



Poti fi interesat si de