Lidl a incheiat un nou parteneriat pentru sustinerea producatorilor locali

Lidl a incheiat un nou parteneriat pentru sustinerea producatorilor locali


Lidl a extins cautarea de producatori de legume si fructe din Romania printr-un realizat in parteneriat strategic cu Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti (USAMV), potrivit unui comunicat al companiei.

lidl 1Lidl a extins cautarea de producatori de legume si fructe din Romania printr-un realizat in parteneriat strategic cu Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti (USAMV), potrivit unui comunicat al companiei.
Demersurile pentru acest parteneriat au inceput inca din anul 2015, reprezentand o modalitate suplimentara prin care compania vine in intampinarea producatorilor romani. Parteneriatul a fost lansat in data de 1 iulie, printr-un eveniment desfasurat in cadrul Universitatii de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti, organizat cu sprijinul Lidl Romania si a Societatii Romane a Horticultorilor, se arata intr-un comunicat remis joi AGERPRES.

Dezvoltarea relatiei cu producatorii locali a fost si ramane o prioritate pentru noi. Dorim sa sustinem economia romaneasca, asadar suntem in permanenta orientati spre extinderea ariei de selectie a partenerilor din tara cu care colaboram. Dupa cinci ani de prezenta pe piata din Romania, clientii nostri pot gasi pe rafturile magazinelor Lidl produse care provin de la peste 100 de producatori locali si numarul este in continua crestere, a declarat Frank Wagner, presedintele Consiliului de Conducere Lidl Romania.

Abordarea noastra fata de acest proiect este diferita si orientata in sensul dezvoltarii durabile a furnizorilor, nu doar a achizitiei sezoniere de marfa. De aceea, colaborarea noastra cu USAMV presupune si sesiuni de audit si consultanta de specialitate, oferite gratuit producatorilor, pentru a putea rezolva toate problemele tehnice si procedurale cu care se pot confrunta pe intreg parcursul sezonului. Astfel, impreuna cu specialistii Universitatii, vom putea asigura calitatea, continuitatea si constanta produselor romanesti pe rafturile magazinelor din Romania si vom putea sustine dezvoltarea sustenabila a producatorilor locali mici si mijlocii si chiar sa fim platforma de lansare catre export, asa cum s-a intamplat cu multi dintre furnizorii Lidl, a completat Marco Giudici, membru in Consiliul de Conducere Lidl Romania.

Totodata, Lidl Romania, impreuna cu Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti, statiunile de cercetare si institutele de profil din Romania, va incepe promovarea si cultivarea unor soiuri romanesti. Proiectul se va desfasura sub umbrela 'Cultivat in Romania, specific romanesc' si vizeaza acele soiuri adaptate din punct de vedere pedoclimatic specificului de productie national, care reprezinta un model de gust pentru consumatorul roman.

Demersurile Lidl de a sustine producatorii locali au inceput la scurt timp de la intrarea pe piata din Romania si deja anul trecut retailerul a exportat produse romanesti in valoare de peste 25 de milioane de euro. In plus, in toamna anului trecut, Lidl a lansat Camara Noastra, o gama de produse marca proprie dezvoltate exclusiv cu producatori din Romania.



Poti fi interesat si de