Produsele destinate gratarului, segment cu traditie pentru producatori si consumatori

Produsele destinate gratarului, segment cu traditie pentru producatori si consumatori


In sezonul cald, incepand cu luna aprilie si pana in septembrie, vanzarile pe categoriile de produse pentru gratar pot avea cresteri intre 100% si 1.000%, in functie de produs.

gratar produseIn sezonul cald, incepand cu luna aprilie si pana in septembrie, vanzarile pe categoriile de produse pentru gratar pot avea cresteri intre 100% si 1.000%, in functie de produs.



Acest moment de consum este unul profitabil atat pentru producatori, care lanseaza produse noi, cat si pentru retaileri, care dezvolta tot mai mult oferta de carne si preparate din carne de la raft.

In ceea ce priveste tipurile de produse preferate, producatorii au constatat ca micii sunt in top, fiind urmati imediat de carnaciorii proaspeti, lucru confirmat atat din vanzari, cat si prin cercetarile de piata pe care acestia le efectueaza.

Potrivit datelor statistice, in Romania, se consuma intre 20.000 si 25.000 de tone de mici anual, ceea ce inseamna ca pe mesele romanilor ajung in jur de 440 de milioane de mici.

Vanzarile de mici din Romania ating suma de 50 de milioane de euro in fiecare an.

Articolul integral despre potentialul categoriei produselor dedicate gratarului si cum sustin producatorii aceasta tendinta se regaseste in editia 54 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de