Thursday, Sep 18th

Last update01:14:29

Te afli aici: Tehnologie Materii Prime Supremia Grup, lider de piata pentru al doilea an consecutiv

banner sem 1
 

Supremia Grup, lider de piata pentru al doilea an consecutiv

  • PDF

 supr

Compania a inregistrat o crestere de 30% in 2012, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Odata cu recenta publicare de catre Ministerul de Finante a rezultatelor financiare pentru anul 2011, Supremia Grup isi reconfirma pozitia de lider pe piata ingredientelor alimentare din Romania, pentru al doilea an consecutiv.

Compania a incheiat anul cu o cifra de afaceri de 114,270,456 Ron, o crestere cu 11,44% fata de 2010 si aproape 51% fata de 2009. Evolutia pozitiva se pastreaza si in 2012, Supremia Grup inregistrand o crestere de 30% pentru primele 8 luni ale anului, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Profitul net a fost de 1,74%, adica 2,010,176 Ron, un procent in scadere fata de anul precedent. Acest lucru reflecta strategia companiei de a oferi clientilor produse la preturi corecte, de a-si sprijini partenerii in a fi competitivi pe piata. 

Luand in considerare cei mai mari producatori si distribuitori de ingrediente alimentare din Romania, Supremia Grup detine detasat cea mai mare cota de piata: aproape 21%.

Avand ca referinta aceeasi jucatori din industrie, compania a castigat un procent din aceasta piata comparativ cu anul 2010, cand market share-ul era de 19,70 %.

Au fost companii care au crescut dar si altele care au incheiat 2011 cu rezultate mai slabe decat in anul anterior. Totusi, pentru primii 10 competitori pe aceasta piata, cifrele arata o crestere medie de aproape 6%. 

"Sunt cifre foarte bune, avand in vedere ca rezultatele economice ale industriilor in care activam sunt in stagnare, daca nu chiar in scadere. Rezultatul nu este totusi surprinzator. Traim vremuri in care clientii pun accent tot mai mult pe calitate si pe increderea pe care o pot avea in partener, iar acestea  sunt doua dintre atu-urile Supremia Grup. Incurajez si ma bucura succesul colegilor din industrie si as vrea ca si piata din Romania sa fie mai familiarizata cu conceptul competitiei constructive. A fi cu un pas inaintea concurentei este unul dintre ingredientele sigure pentru succes" – spune Dr. ing. Levente Hugo Bara, director general Supremia Grup.


banner agerpress nou 554x80