Mega Image a lansat primul brand propriu de produse ready meal

Mega Image a lansat primul brand propriu de produse ready meal


Mega Image lanseaza pe piata primul brand propriu de produse ready meal, Mega Apetit, care aduce solutii simple si rapide pentru mese si gustari sanatoase.

mega ready mealMega Image lanseaza pe piata primul brand propriu de produse ready meal, Mega Apetit, care aduce solutii simple si rapide pentru mese si gustari sanatoase.
Mega Apetit vine in intampinarea oamenilor activi, care nu pot aloca mult timp pentru pregatirea meselor sau care au nevoie de gustari rapide si sanatoase in pauzele din timpul programului de munca sau in timpul liber. Astfel, Mega Apetit include o gama extinsa de produse pentru consum in orice moment al zilei, de la sandwichuri, aperitive, salate, supe, dar si ciorbe, feluri principale, dulciuri si meniuri complete.

Ne-am dorit intodeauna sa venim cu solutii simple pentru consumatorii nostri care sa ii ajute in viata de zi cu zi. Mega Apetit este solutia noastra pentru o masa rapid pregatita si sanatoasa, in orice moment al zilei, sau pentru o gustare buna care ofera aportul de energie necesar unei zile de munca. Este brandul nostru propriu pe care il lansam prin campania Loc de Mega Apetit, o provocare pentru cei pe care foamea ii poate prinde oriunde s-ar afla. Asteptam sa vedem pe harta Mega Apetit cele mai bune idei de a lua masa in timpul unei zile si ii vom rasplati pe masura pe participanti, a declarat Adrian Nicolaescu, VP marketing Mega Image.

In plus, Mega Apetit include si o gama speciala de meniuri realizate dupa retete create de doi chefi renumiti, Joseph Hadad si Alex Iacob. Colaborarea este o premiera pe piata, atat pentru categoria de ready meal, cat si pentru cei doi chefi, care aduc un rasfat culinar accesibil prin sortimente delicioase de supe, feluri principale, salate si deserturi.

Mega Apetit by Chefs completeaza strategic meniul Mega Apetit si este o incursiune in lumea retetelor suprinzatoare cu influente internationale, semnate artistic de cei doi chefi, a adaugat Adrian Nicolaescu.

Lansarea noului brand propriu este sustinuta de campania Loc de Mega Apetit, care provoaca oamenii activi sa isi faca loc si timp pentru o masa gustoasa, oriunde s-ar afla si in orice moment al zilei. Pe harta interactiva Loc de Mega Apetit, oamenii ocupati, care nu au timp pentru a-si pregati mesele din timpul zilei, sunt invitati sa inscrie cu Mega Apetit cele mai inedite locuri de astamparat foamea.

Campania Loc de Mega Apetit se va desfasura pana pe 22 decembrie si va aduce participantilor premii saptamanale si, in final, marele premiu. Mai multe detalii despre Loc de Mega Apetit sunt pe platforma online dedicata, https://megaapetit.mega-image.ro/. Comunicarea campaniei are o puternica componenta de digital, fiind sustinuta si de activari pe partea de PR, OOH si in-store.

Mega Image continua astfel sa ofere consumatorilor cele mai placute experiente si inspiratie in orice moment si context.

Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde in prezent 509 magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image (224), Shop&Go (283), Gusturi Romanesti (2).

Mega Image isi propune sa ofere consumatorilor, in fiecare zi, servicii de calitate si o gama de produse hranitoare, sanatoase si sigure, la preturi accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer international ce opereaza in prezent pe trei continente.



Poti fi interesat si de