„Bunu Itu” – un brand Prodalim trecut spre zona premium

„Bunu Itu” – un brand Prodalim trecut spre zona premium


Nicolae Itu, director general Prodalim, se mandreste cu o evolutie de succes a companiei care a implinit 30 de ani de existenta.

De anul trecut, mizand pe o atractie tot mai mare a consumatorului autohton fata de produsele de calitate realizate in stil traditional, Prodalim a lansat brandul premiul „Bunul Itu”, iar clientii din vestul tarii si nu numai au reactionat imediat la surpriza gastronomica dedicata lor de firma de familie din Arad.

 

Prodalim are o gama variata, incepand de la produse crud-uscate (salamuri, carnati, jambon, alte specialitati) la cele fierte-afumate (cremwursti, diferite sortimente de salamuri etc),  ba chiar si preparate din carne de vanat. 

 

prodalim 2

 

Productia medie zilnica este de aproximativ 500 kg preparate din carne. Prin diversificarea gamei de sortimente (includerea unor noi categorii de preparate din carne, cum sunt cele din carne de bizon) si achizitionarea unor utilaje performante, Nicolae Itu estimeaza o crestere a productiei zilnice cu aproximativ 50%.

 

“Piata locala a preparatelor din carne de bizon, fiind intr-un stadiu incipient, ne obliga sa experimentam diverse retete de produse premium, respectiv: salam de bizon, carnati si pastrama de bizon. Consumatorul local nu este obisnuit cu aceasta gama de produse, ca urmare vom avea nevoie de o perioada de promovare a caracteristicilor si beneficiilor aduse de aceste produse, comparativ cu celelalte sortimente de produse din carne aflate pe piata, precum si acomodarea acestuia cu gustul acestora”, a spus directorul general al Prodalim.

 

prodalim 3

 

Pentru anul 2021, compania va accesa unele masuri de finantare pentru inlocuirea unor utilaje uzate moral, in vederea eficientizarii activitatii de productie.

 

Interviul integral despre business-ul Prodalim se regaseste in editia 77 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de