Saltempo a lansat Delicii din traditii, o gama de produse crud-uscate  

Saltempo a lansat Delicii din traditii, o gama de produse crud-uscate  


Saltempo participa pentru prima oara la SIAL Paris, unde isi promoveaza produsele consacrate ale companiei – Saltempo, Costache si Appetit. Totodata, Saltempo a lansat brandul Delicii din traditii.

„Am considerat ca in paleta de produse era nevoie de un brand care se adreseaza unor consumatori mai exigenti, iar aceasta gama vrea sa reuneasca gusturi si exigente din arealul european cat si romanesc. Gama cuprinde 11 produse din carne de porc, vita, oaie, din categoria crud-uscate, feliate si ambalate la gramaje de 100, 150 si 175 de grame. Saltempo a accesat fonduri europene in 2016 si a retehnologizat o parte din sectiile fabricii, avand ca obiectiv producerea produselor crud-uscate. Brandul Delicii din traditii reprezinta incununarea efortului de retehnologizare. Consumatorul roman a devenit tot mai exigent. Sigur, lucrurile s-au mai asezat, pe de o parte si din punct de vedere legislativ, dar si prin eforturile producatorilor de a face produse cat mai curate, chiar daca nu se fac campanii de promovare pe aceasta tema”, a declarat Sorin Miltiade Istrate, director general Saltempo.

 

Reprezentantii companiei spera ca participarea la acest targ sa se concretizeze in solicitari de pe piata europeana,  de la comunitatile de romani, dar si de la cei care doresc produse in stil european sau romanesc.

 

 

 



Poti fi interesat si de