Samuel Widmer, Karpaten Meat: “Vanzarile de carne Premium Angus din magazinul online s-au triplat in pandemie”

Samuel Widmer, Karpaten Meat: “Vanzarile de carne Premium Angus din magazinul online s-au triplat in pandemie”


Vanzarile de carne Premium Angus au fost impactate direct de stoparea activitatii din HoReCa, dar cresterea a venit din directia comenzilor online, sustine Samuel Widmer, directorul general Karpaten Meat. Pandemia a amanat si planurile grupului de a dubla capacitatea unitatii de transare de la Agnita, dar perspectivele de dezvoltare sunt foarte bune, mai ales prin prisma cererii tot mai ridicate a carnii de vita Angus pe piata romaneasca.

“In perioada pandemiei, vanzarile in mediul online au crescut de 3 ori fata de perioada similara din 2019. Valul ascendent remarcat in ultima perioada in ceea ce priveste consumul carnii de vita Angus aduce o nota optimista pentru viitoarele vanzari, dovedind interesul tot mai mare al consumatorilor de a achizitiona produse de calitate, indiferent de platforma preferata (online shop, restaurant, retail etc.) sau de tipul de sortiment (carne sau produs procesat). Pentru perioada urmatoare, se estimeaza ca va continua tendinta de orientare catre produsele premium, deoarece consumatorii sunt mai atenti la ceea ce cumpara”, a declarat Samuel Widmer, director general Karpaten Meat.

 

karpaten 2

 

In ultima perioada, magazinul online - premiumangus.ro a atras multi clienti noi, care acceseaza si informatiile interesante publicate pe blog. Au fost introduse pachete cu un mix nou de piese din carne de vita Angus, dar si o pagina noua de accesorii.

 

Karpaten Meat a dezvoltat recent conceptul MiCeria, care se adreseaza magazinelor mici sau cu specific gourmet care vor sa introduca si un produs local premium in oferta lor, pe langa produsele pe care le au deja.

 

karpaten 3

 

Mai multe informatii despre dezvoltarea business-ului Karpaten Meat pot fi citite intr-un interviu publicat in editia 77 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de