Afacerile Westfleisch, in scadere. Grupul continua investitiile
Joi, 14 Martie 2019
Joi, 14 Martie 2019
In aceeasi perioada, compania a sacrificat 425.000 de bovine (+ 0.2%). Ambele sectoare din Germania, cel al carnii de vita si cel al carnii de porc, au suferit un minus de aproximativ 3% in 2018. Segmentele de carne, convenience si mezeluri s-au dezvoltat si au inregistrat o crestere a vanzarilor de 7,1%, scrie publicatia fleischwirtschaft.de.
"Pretul semnificativ mai mic al carnii de porc in 2018 ne aduce inevitabil vanzari mai mici decat am realizat in 2017", a explicat Carsten Schruck, directorul general al Westfleisch.
Astfel, in timp ce pretul mediu al carnii de porc in anul 2018 era cu aproximativ 12% mai mic decat in ??anul precedent, cifra de afaceri a companiei a scazut cu 7,1% pana la 2,6 miliarde de euro, in 2018. Profitul s-a modificat usor de la 12,6 la 11,7 milioane de euro.
Ca si in anii precedenti, membrii grupului vor primi un dividend de 4,2% din activele lor de afaceri pentru exercitiul financiar 2018. In plus, Westfleisch va plati bonusuri speciale de aproximativ 3 milioane de euro pentru toate speciile de animale fermierilor cu care au contracte.
Westfleisch urmareste atat o crestere, cat si sa dezvolte o strategie bazata pe calitate, cu investitii specifice in modernizarea unitatilor individuale. Fiind unul dintre cei mai importanti producatori de carne din Germania si Europa, compania isi propune sa obtina o valoare adaugata si mai mare pe parcursul intregului lant de productie - de la agricultura la materii prime si prelucrare.
Döner este un fel de mancare tipic turcesc, care mai este frecvent numit „kebab”...
“Am observat in ultimii 3 ani o crestere semnificativa pentru comenzile de mici si anticipa...
Analizele efectuate de Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala Bucuresti au confirmat focaru...