KFC atinge borna de 1.000 de restaurante in Europa Centrala si de Est

KFC atinge borna de 1.000 de restaurante in Europa Centrala si de Est


KFC, un lider global in industria de fast-food, sarbatoreste un moment important – restaurantul cu numarul 1.000 din regiunea Europa Centrala si de Est (CEE).

Pentru anii urmatori, prioritatea brandului este sa devina si mai accesibil pentru clienti prin digitalizare, asigurand o experienta facila pe toate canalele. Scopul este de a digitaliza fiecare tranzactie prin kiosk-uri de comanda, servicii de livrare si Click & Collect, care sa fie usor de utilizat. Investitia in accelerarea digitala reprezinta un obiectiv strategic pentru companie, crescand astfel satisfactia consumatorilor la fiecare vizita in restaurant.

 

“Suntem foarte mandri ca am atins aceasta borna extraordinara, lucru ce nu ar fi fost posibil fara eforturile comune si angajamentul fiecarui francizat care opereaza pe pietele proprii, precum si a celor peste 35.000 de angajati care asigura cea mai buna calitate a produselor si serviciilor in restaurantele noastre. Fara indoiala, brandul nostru va continua sa creasca prin contributia remarcabila a tuturor echipelor si asteptam sa sarbatorim si mai multe momente emblematice in viitor. Sarbatorim aceasta realizare importanta in Romania ca reconfirmare a strategiei noastre de expansiune continua in regiune, prin care KFC va deschide pana la 100 de restaurante in fiecare an”, a spus Maria Cacciapuoti, Director General CEE.

 

KFC este prezent in CEE din 1993 si a construit un lant puternic in 26 de tari din regiune. In ultimii 30 de ani, KFC a devenit parte din cultura locala pe pietele din Europa Centrala si de Est, servindu-si in fiecare zi clientii cu produse din pui inedite. Notorietatea brandului KFC este una dintre cele mai inalte in Europa Centrala si de Est. 93% dintre consumatori cunosc brandul, iar 80% au vizitat restaurantele, mare parte a succesului fiind atribuita renumitului pui “Finger Lickin’ Good”.

 

Pentru a sprijini comunitatile in care activeaza, in spiritul lucrurilor bine facute, KFC reduce risipa alimentara prin programele de donare de alimente Harvest si Add Hope si sustine potentialul uman prin programele S.T.A.R.T. Refugees, “Meniul Zilei de Maine” si multe altele. Peste 200.000 de persoane au beneficiat de alimente, programe educationale si oportunitati de angajare prin intermediul KFC, iar angajamentul de a actiona impotriva inechitatilor ramane pe termen lung.

 

KFC, o subsidiara a Yum! Brands, Inc (simbol bursier NYSE:YUM) este un brand global de restaurante specializat in produse din pui cu o istorie bogata, de decenii de succes si inovatie. Totul a inceput cu un singur bucatar, Colonelul Harland Sanders, care a creat o reteta delicioasa in urma cu mai bine de 80 de ani, o lista de ierburi si mirodenii secrete scrijelita pe partea din spate a usii de bucatarie. Astazi inca urmam formula lui de succes, cu bucatari adevarati care pregatesc puiul proaspat in fiecare zi in peste 26.000 de restaurante din peste 145 de tari si teritorii din toata lumea.



Poti fi interesat si de