METRO isi extinde portofoliul de produse din carne rosie
Luni, 27 Iunie 2022
Luni, 27 Iunie 2022
METRO, liderul comertului cu ridicata in Romania de peste 25 de ani cauta permanent sa ofere cele mai bune solutii pentru succesul afacerilor clientilor sai, iar gama de carne este si va fi o prioritate, ca un raspuns la nevoile clientilor din industria ospitalitatii, dar si a celor din zona de comert traditional, pentru care comercializarea de produse din carne proaspata poate fi o sursa reala de crestere a vanzarilor si a profitului.
In 2022, METRO are in focus asigurarea unui sortiment extins in ceea ce priveste gama de carne productie proprie, atat prin prisma nivelurilor de calitate, de la produse de baza, pana la produse premium, cat mai ales prin oferirea unor alternative care sa asigure clientilor profesionisti produse portionate, calibrate, gata de gatit, cu ambalari profesionale, toate concepute pentru a optimiza profitul afacerilor pe care acestia le detin.
Noutatea sezonului o reprezinta gama de marinate din porc si oaie, dezvoltata in cadrul Centrului de Productie Proprie din Stefanesti, care se alatura produselor deja disponibile la raft: carne de porc feliata si calibrata, carne tocata, mici si carnati, carne de vita portionata si calibrata. Centrul de carne, productie proprie METRO din Stefanesti a fost conceput si dezvoltat pentru a deveni o sursa constanta de aprovizionare pentru antreprenori, iar produsele dezvoltate aici reflecta experienta si know-how-ul METRO, care, cu peste 40 de milioane de kilograme de carne distribuite anual, este un reper incontestabil in materie de solutii specifice pietei locale de carne.
„Angajamentul METRO de a sprijini prin toate mijloacele antreprenorii independenti este motivul pentru care am investit timp si un buget consistent in centrul de carne productie proprie de la Stefanesti, unde dezvoltam permanent sortimente noi, adaptate fiecarui sezon si evolutiei pietei, menite sa aduca diferentiere si profitabilitate. Ne-am dorit o locatie moderna, spatioasa, cu o capacitate mare de productie, care sa garanteze un flux constant de marfa la cele mai inalte standarde catre clientii nostri, pentru a le asigura competitivitatea in orice moment. Gama de preparate din carne productie proprie METRO include solutii complete, inspirate din activitatea, cerintele si feedback-ul clientilor nostri si ne bucuram ca o putem imbunatati constant“, a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO Romania.
Gama de marinate care poate fi gasita acum la raft include, printre altele, piept de porc feliat, marinat cu usturoi negru sau usor picant, pastrama de oaie marinata in bait, ceafa de porc marinata, usor picanta, sau ceafa de porc feliata, marinata, Maitre d’Hotel.
Toate produsele dezvoltate in cadrul unitatii de productie proprie din cadrul platformei logistice pe care METRO o detine la Stefanesti sunt obtinute cu ajutorul unor echipamente de ultima generatie, prin respectarea cu strictete a tuturor masurilor de siguranta, din materie prima premium, elemente care garanteaza calitatea superioara a fiecarui articol. Totodata, produsele provenite din linia de productie proprie vor fi impachetate si ambalate ATM (ambalare in atmosfera controlata) astfel incat proprietatile carnii sa ramana neschimbate.
In plus, toate produsele sunt concepute in functie de specificul si nevoile antreprenorilor HoReCa si revanzatori.
Carne de vita proaspata, de calitate superioara, adaptata cerintelor din industria ospitalitatii
O alta prioritate a companiei o reprezinta sortimentul de carne de vita, extins anul acesta cu o varietate de taieturi si piese intregi, ambalari profesionale si origini variate, sortimentul de carne de vita fiind gandit in asa fel incat sa acopere necesarul oricarui client care detine un restaurant sau o locatie pentru evenimente.
Fie ca este vorba de antricot, vrabioara sau muschi, de T-bone, Tomahawk, Picanha sau Baveta, de origine SUA, Australia, Argentina, Brazilia, Uruguay, Irlanda, Romania sau alte tari din UE, produsele din carne de vita din oferta METRO sunt variate, incepand de la cele frecvent intalnite in meniurile de baza ale restaurantelor, pana la carne premium, potrivita pentru meniuri à la carte.
Mai mult, METRO vine in intampinarea clientilor profesionisti cu preturi si mai avantajoase in zona de produse proaspete, oferindu-le acum un pret mai mic in functie de cantitatea cumparata la o multitudine de produse proaspete din categoriile de carne, peste, fructe si legume. Aceste produse sunt semnalizate la raft cu eticheta verde.
Noul magazin, cu o suprafata de aproximativ 500 de metri patrati, este configurat pentru a facili...
In cadrul anchetei de conjunctura din luna octombrie 2024, managerii din industria prelucratoare ...
Potrivit companiei, cel mai loial client Freshful a plasat 780 de comenzi, "castigand echivalentu...