Producatorii detin solutiile pentru evolutia industriei carnii
Luni, 02 Iulie 2018
Luni, 02 Iulie 2018
„Care ar fi rolul nostru in industrie? Am mentionat ca putem sa dezvoltam sectorul impreuna, aducand valoare agaugata, care poate fi construita prin realizarea de produse convenience sau marci private. Segmentul convenience food face diferenta, pentru ca rezolva intr-o oarecare masura una dintre cele mai stringente probleme cu care se confrunta agentii economici: lipsa personalului. Produsele de acest tip sunt mult mai usor de gatit de consumatori si de reprezentantii din HoReCa”, a explicat Adrian Ariciu.
In opinia directorului operational METRO Cash & Carry Romania, in multe cazuri, brandul nu este cel care determina decizia de cumparare, si de aceea retailerii dezvolta intens marcile proprii.
Mai multe declaratii ale reprezentantului METRO de la Conferinta INDUSTRIA CARNII LA RAFT se regasesc in editia 59 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
Campania se afla la a patra editie in Uniunea Europeana, s-a derulat in anii anteriori sub numele...
Proiectul de lege stabileste cadrul legal privind activitatea de pescuit, din perspectiva protect...
Döner este un fel de mancare tipic turcesc, care mai este frecvent numit „kebab”...