AAylex doneaza 60 de tone de produse din carne de pui prin Banca pentru Alimente

AAylex doneaza 60 de tone de produse din carne de pui prin Banca pentru Alimente


Grupul AAylex (Cocorico) doneaza cu ocazia sarbatorilor de Paste peste 60 de tone de produse din carne de pui in valoare de 2.000.000 lei catre programul social Banca pentru Alimente.

In curand, produsele Cocorico vor ajunge pe mesele a peste 150.000 de oameni cu cele mai mari nevoi in aceasta perioada, prin intermediul retelei nationale a Bancilor pentru Alimente.

 

Prin aceasta actiune, Grupul AAylex (Cocorico) se asociaza unui dublu demers: de a oferi sprijin persoanelor vulnerabile, prin surmontarea dificultatilor de subzistenta cu care acestia sunt confruntati, dar si de a diminua risipa alimentara.

 

“In tot ceea ce intreprindem ramanem consecventi unor principii si sustinem cauze in care credem. Asociatia Banca pentru Alimente, prin programele pe care le deruleaza, contribuie la imbunatatirea sanatatii si calitatii vietii copiilor. Cocorico are aceeasi preocupare - de a oferi produse de cea mai inalta calitate, complet naturale si sanatoase. Reteaua Bancilor pentru Alimente din Romania este cel mai important liant in misiunea comuna de a gasi solutii aplicabile in ceea ce priveste sustinerea persoanelor, familiilor, aflate sub un nivel de trai rezonabil si a limitarii risipei alimentare”, a declarat Bogdan Stanca, fondator si CEO al Grupului AAylex.

 

“Banca pentru Alimente are ca misiune colectarea si distribuirea gratuita de produse alimentare catre persoanele aflate in dificultate, prin cele peste 400 de ONG-uri colaboratoare. Incercam, prin ceea ce ne propunem, sa luptam impotriva risipei alimentare, a saraciei si a excluziunii. Avem ca viziune reducerea risipei alimentare, educarea si distribuirea acestor bunuri catre beneficiari aflati in dificultate. Valorile pe care vrem sa ne bazam sunt responsabilitatea, solidaritatea si impartasirea cu ceilalti. Ne bucuram sa gasim in Grupul AAylex (Cocorico) un partener cu aceleasi valori si principii solide ca si ale noastre: solidaritate fata de cei vulnerabili, atentia la risipa alimentara si promovarea unui stil de viata sanatos”, a precizat Gabriel Sescu, presedinte Federatia Bancilor pentru Alimente din Romania-FBAR.

 

Pandemia a adus in prim plan o serie de nevoi si a accentuat starea de saracie, in special in comunitatile care prezentau deja vulnerabilitati. Tocmai de aceea este necesara o corelare a eforturilor si actiuni pe mai multe fronturi.

 

Unul dintre pilonii strategiei Cocorico vizeaza sustinerea consumului responsabil si diminuarea risipei alimentare. In acest scop, compania a dezvoltat conceptul inovator Cocorico “Portii”, care se refera la ambalarea portionata responsabil a produselor sale, ce furnizeaza necesarul zilnic de proteine, optiuni gandite sa economiseasca spatiu si sa diminueze risipa alimentara, la un pret accesibil si la o calitate remarcabila.

 

De asemenea, Grupul AAylex (Cocorico) a dezvoltat un produs unic la nivel mondial, cu o eticheta 100% curata, Cocorico Sausage. Carnatii Cocorico au un profil nutritiv special, cu un continut natural de aminoacizi esentiali, vitamine si minerale, fara nici un adaos de substante chimice, oferind astfel produsului o adresabilitate crescuta: copii, tineri, populatia adulta activa, seniori.

 

Deviza Cocorico “Mananca bine. Si esti bine.” se transpune in furnizarea de produse 100% naturale, fapt certificat de catre SGS, o companie cu reputatie internationala, care confirma ca pe intreg lantul de productie nu se folosesc hormoni de crestere, antibiotice, aditivi alimentari, aditivi furajeri sau alte elemente nenaturale.

 



Poti fi interesat si de