Afacerile Testo in Romania au crescut de sase ori in 10 ani

Afacerile Testo in Romania au crescut de sase ori in 10 ani


Testo, expert in tehnologia de masurare si un jucator important in managementul digital al calitatii pentru siguranta alimentelor, raporteaza afaceri de sase ori mai mari pe piata din Romania, la 10 ani de la debut.

Cifrele arata bine si pentru primele opt luni ale acestui an, compania inregistrand o crestere de 35% a business-ului pe sectorul alimentar, precizeaza Horatiu Basa, director general Testo Romania.

 

„Cu o crestere de 4 ori a numarului de angajati si de 6 ori a cifrei de afaceri comparativ cu 2012, putem spune ca evolutia companiei a fost una foarte buna. In plus, anul acesta, pe langa sediul central din Cluj-Napoca am deschis un birou nou si in Bucuresti, pentru ca astfel cu cele doua locatii sa putem raspunde prompt tuturor solicitarilor venite din partea clientilor si partenerilor nostri”, declara Horatiu Basa.

 

testo 2  

Ponderea aparatelor de masurare destinate sectorului alimentar a atins valoarea de 25% in anul 2021 din totalul cifrei de afaceri, iar cele destinate industriei carnii reprezinta aproximativ 40% din aceasta pondere.

 

“Pot spune ca, in comparatie cu anul 2012, interesul pentru instrumentele de masurare a crescut constant, iar producatorii si procesatorii romani sunt dispusi tot mai mult sa investeasca in aparate de masurare fiabile si usor de utilizat care sa ii ajute sa economiseasca timp si resurse.

Este important atunci cand se lucreaza respectand anumite standarde de calitate sa se utilizeze aparate de masurare fiabile, precise, rapide si care sa fie certificate pentru utilizare in sectorul alimentar.

De asemenea, e important ca producatorul aparatului de masurare sa fie unul cu prezenta locala, care sa ofere o garantie cat mai mare si care sa poata asigura atat service cat si servicii de etalonare.

Instrumentele de masurare a sigurantei alimentare de la Testo sunt certificate HACCP, iar portofoliul firmei acopera toate stadiile unui lant de frig. De la termometrul pentru receptia marfurilor la data logger-ul pentru transport sau depozitare, sau de la ferma la furculita”, adauga directorul general al Testo Romania.

 

Cu peste 100.000 de clienti din sectorul alimentar in intreaga lume, Testo este lider mondial in domeniul tehnologiei de masurare portabila si stationara. Compania are sediul central in Germania si filiala proprie in Romania, la Cluj-Napoca si Bucuresti, si furnizeaza anual peste 17.000 de instrumente de masura pentru sectorul alimentar si ofera nu mai putin de 20.000 de etalonari pentru tehnologii de masurare destinate acestui sector.

 

Interviul complet despre evolutia business-ului Testo pe piata din Romania se regaseste in editia nr. 84 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de