Agricover a finalizat rebrandingul Abatorului Peris. Care sunt planurile de viitor

Agricover a finalizat rebrandingul Abatorului Peris. Care sunt planurile de viitor


La 10 milioane de euro s-a ridicat investitia in retehnologizarea si modernizarea Abatorului Peris, afacere preluata in urma cu patru ani de Agricover de la o companie in faliment.

"Avem in plan sa continuam investitiile si in acest an, suma prevazuta pentru investitii in 2019 depasind 2,5 milioane de euro. Anul trecut, am fost in proces de rebranding deoarece ne-am dorit o imagine proaspata. Desi este relativ nou, brandul se bucura de notorietate semnifica­tiva printre consumatorii de carne de porc datorita investitiilor in comunicare in retailul traditional pe care le-am efectuat in ultimii doi ani", a declarat Marius Vacaroiu, directorul general al Abatorului Peris, pentru presa centrala.

 

Produsele din carne ale fabricii Peris pot fi achizitionate din cele 26 de magazine care formeaza propriul lant de retail. Potrivit reprezentantilor companiei, urmeaza deschiderea altor 30 de magazine doar in acest an.



Poti fi interesat si de