Alfredo Seafood va investi 10 mil. euro in dezvoltarea brandului

Alfredo Seafood va investi 10 mil. euro in dezvoltarea brandului


Una dintre cele mai importante marci de peste si fructe de mare din Romania, Alfredo Seafood, s-a concentrat in 2019 pe consolidarea afacerii, prin implementarea unor tehnici inovatoare de ambalare si procesare si investitii in imbunatatiri tehnologice si logistice.

“Pentru anul 2020, am stabilit un buget de 10 milioane de euro pentru a dezvolta noi proiecte pentru brandul Alfredo. Avem produse noi, ambalate in vid, prin tehnologia SKIN 2.0, produse proaspete in general, pe care le-am introdus de anul acesta, si produse decongelate, pentru ca pestele oceanic vine de la distante mari, si mai bun decat pestele proaspat este cel congelat la bord si decongelat inainte de consum. Business-ul Bistromar a crescut cu 40% in al doilea an de functionare. Deocamdata nu ne gandim la o extindere, ci vrem sa consolidam ceea ce avem“, a afirmat Cristian Darmanescu, director general Alfredo Seafood.

 

Potrivit acestuia, piata de peste si fructe de mare stagneaza in multe tari din Europa Occidentala, iar aceasta situatie se va resimti si in Romania.

 

Mai multe detalii despre business-ul Alfredo Seafood puteti citi in editia 68 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de