Antreprenorii din HoReCa pot accesa un serviciu de digitalizare a afacerii

Antreprenorii din HoReCa pot accesa un serviciu de digitalizare a afacerii


Un start-up romanesc a lansat un serviciu integrat de digitalizare a relatiei client-restaurant prin care business-ul poate fi gestionat in online, pe baza unui abonament lunar.

Gravity Web Ordering reprezinta o solutie pentru antreprenorii care isi doresc independenta, dar vor sa evite o investitie de cateva mii de euro, cat ar fi costul unui pachet software care ofera aceleasi avantaje. Astfel, daca digitalizarea unui jucator din HoReCa ajunge sa coste si cateva mii sau chiar zeci de mii de euro, un start-up romanesc aduce pe piata un serviciu prin care aceleasi functionalitati sunt accesibile printr-un abonament lunar de 50 de euro.

 

"Am incercat sa construim o platforma cat mai simplu de utilizat. Nu este nevoie de cunostinte tehnice si nici de o infrastructura noua. Intreaga solutie a fost conceputa in baza cererilor venite direct de la client, testate si readaptate in baza dotarilor tehnice existente la fata locului.

 

Feedback-ul clientilor este unul pozitiv, iar lucrul acesta se vede si in cifre. Un restaurant care are un singur punct de desfacere poate avea constant peste 400 de comenzi online, pe luna. Recordul de pana acum, noi fiind proaspat lansati cu acest serviciu, este de peste 700 comenzi online, la nici trei luni de la implementarea Gravity Web Ordering pe site-ul clientului", explica Catalin Simion, fondator & dezvoltator GravityLabs.

 

Potrivit unui comunicat companiei, avantajele principale, pe langa faptul ca poate fi implementata rapid, cu un cost lunar foarte mic, este si obtinerea si detinerea de catre restaurant a informatiilor despre propriul client online. Cu o astfel de solutie integrata, orice jucator din HoReCa poate implementa campanii de marketing, targetul fiind atras pe propriul website, nu pe cele ale partenerilor.

 

Gravity Labs este un start-up romanesc, infiintat in anul 2020, de catre o echipa de dezvoltatori cu experienta in inovatie si transformare digitala in industria HoReCa. Gravity Web Ordering este al doilea produs din portofoliul companiei, fiind realizat in colaborare cu R-Keeper, unul dintre dezvoltatorii de top de solutii software si distribuitori de hardware pentru automatizarea industriei HoReCa.

 

La nivel global, sistemul este prezent in peste 47 de tari, fiind utilizat de catre lanturi internationale de restaurante, precum: Subway, KFC, Burger King, Rosinter Restaurants, Maison Dellos, Ginza Projects, Cinnabon, Country Chicken, Krispy Kreme, Novikov Group, Diary Queen, Swensen's, Golden Gate Restaurant Group, T.G.I. Friday's. In Romania, R-Keeper este prezent in mai mult de 800 de restaurante.



Poti fi interesat si de