Auchan a deschis primul magazin ATAC Hiper Discount din Bucuresti
Joi, 10 Aprilie 2025

Joi, 10 Aprilie 2025
Sub sloganul „Jos cu preturile!”, magazinele ATAC propun preturi mici la scara generalizata, precum si un sistem de preturi cu reducere in cascada pentru cantitati mai mari, datorita optimizarilor de game si reducerii cheltuielilor de operare.
Astfel, hipermarketul ATAC Hiper Discount by Auchan, situat pe Soseaua Chitilei Nr. 242A, propune clientilor o gama diversificata de peste 10.000 de articole, inclusiv o oferta variata de produse, precum si o selectie de servicii utile pentru clienti.
Cu o suprafata de peste 6.600 metri patrati, ATAC Hiper Discount Chitila raspunde puterii de cumparare a consumatorilor, oferind un sortiment variat de produse alimentare si nealimentare, de la fructe si legume, produse de brutarie si cofetarie, carne, peste proaspat cat si articole de bacanie, detergenti si produse de curatenie, cosmetice si articole de ingrijire, bauturi alcoolice, racoritoare, produse nealimentare sezoniere si de prima necesitate, la preturi foarte avantajoase.
Noul magazin propune o experienta facila si confortabila la cumparaturi, cu alei largi, ofera un parcurs rapid clientilor, o semnalizare vizibila a categoriilor si un numar mare de case de marcat, atat case cu servicii de scanare si incasare asigurate de casieri, cat si case care pot fi operate in regim self check-out. Peste 100 de angajati lucreaza in ATAC Hiper Discount Chitila, iar magazinul este deschis zilnic in intervalul 7:00-22:00. De asemenea, magazinul este complet echipat cu solutii de accesibilitate pentru persoane cu dizabilitati, respectiv: parcare conform normativului, zone speciale de pick-up si drop off pentru taxi & ridesharing, culoar tactil pentru nevazatori, serviciu de insotire la cumparaturi, cosuri de cumparaturi speciale pentru persoanele in fotoliu rulant, cod QR pe vitrine cu apelare directa catre serviciul clienti, acces facil la cantarul din zona de legume & fructe, case de marcat dedicate, cu spatii mai largi, precum si rampa dedicata de acces la zona SGR.
„Deschiderea primului magazin ATAC in Bucuresti reprezinta un pas important in dezvoltarea acestui concept care a fost foarte bine primit in celelalte orase din tara. ATAC Chitila este un concept hiper discount cu o raza de atractie regionala pentru Bucuresti si Ilfov, ceea ce inseamna ca multi clienti sunt dispusi sa parcurga distante mai mari tocmai pentru a beneficia de preturi mai avantajoase, un comportament intalnit si in alte locatii din tara. In acest sens, continuam sa investim in acest format de discount ca parte a angajamentului nostru de a proteja puterea de cumparare a romanilor, oferindu-le preturi mai avantajoase. Suntem incantati ca locuitorii din apropiere si din intreaga zona a Bucurestiului vor putea acum sa beneficieze de acest concept inovativ si de preturi exceptionale”, a declarat Ioana Tosa, Director Vanzari Auchan Retail Romania.
ATAC integreaza componenta Auchan Retail Media oferind vizibilitate brandurilor si ducand impactul acestora la alt nivel, printr-un ecosistem complet de comunicare 360, bazat pe date, care le ofera solutii si optiuni publicitare extrem de tintite, masurabile si eficiente, cu beneficii atat pentru furnizori, cat si pentru consumatori. Auchan Retail Romania a fost primul retailer din tara care a lansat initiative coordonate de retail media inca din 2017.
Odata cu deschiderea magazinului ATAC Chitila, Auchan isi extinde reteaua de hipermarketuri discount la 8 locatii, acoperind judete precum Brasov, Prahova, Timis, Mures, Galati, Satu Mare, Sibiu si Bucuresti. Mai mult, datorita succesului inregistrat pe plan local, conceptul a fost exportat si in Polonia, unde Auchan a deschis primele doua unitati ATAC in 2024. ATAC a devenit astfel primul concept de retail dezvoltat de la zero de echipa din Romania si exportat la nivel international.
Cum ofera ATAC preturi mult mai bune in retailul local
Conceptul de hiper discount raspunde puterii de cumparare a romanilor, cu un sortiment variat de produse, atat marci si produse romanesti, branduri internationale consacrate, cat si produse marca proprie la un excelent raport calitate-pret. Preturile sunt reduse ca urmare a unor investitii ce au vizat reducerea consumului de energie electrica, diminuarea spatiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum si reducerea costurilor de transport si a investitiilor in decor si publicitate. Totodata, in ATAC, retailerul aprovizioneaza si manipuleaza produsele la palet si bax, utilizand un mobilier adaptat, prezinta game de produse esentiale, reduce consumabilele, ambalajele si spatiile de depozitare si negociaza achizitia de cantitati mari pentru preturi mai bune.
In plus, clientii magazinului ATAC Chitila au oportunitatea de a contribui in mod activ la protejarea mediului inconjurator prin serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, Zero Risipa unde alimentele care se apropie de termenul de expirare pot fi achizitionate la un pret redus, dar si cu sistemul de Garantie – Returnare pentru colectarea ambalajelor cu sigla Ambalaj cu garantie, prin intermediul caruia acestia sunt recompensati cu 0,6 lei pentru fiecare ambalaj returnat, beneficiul suplimentar de 10 bani fata de garantia SGR fiind oferit sub forma de voucher de fidelitate pe cardul MyCLUB sau MyBusiness CLUB.
Despre Auchan Romania
Auchan Romania are in portofoliu peste 450 de magazine, cuprinzand 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea in statiile Petrom, 21 magazine in franciza Simply by Auchan, precum si magazinul online auchan.ro. Cu o cifra de afaceri cu taxe in 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orasele in care sunt prezente magazinele sale un comert omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse si un concept de discount responsabil, cu toate preturile mici, in fiecare zi.
Compania a inregistrat progrese importante in aceasta directie, iar astazi:- 87% dintre furnizori...
Cel mai mare retailer alimentar european anuntase recent ca va continua sa mentina preturile scaz...
Prin programul de franciza, Auchan incurajeaza antreprenoriatul romanesc, oferind partenerilor sa...