Bistromar la Timona raporteaza afaceri mai mari cu 22% pentru 2021
Vineri, 08 Aprilie 2022

Vineri, 08 Aprilie 2022
„Functionam in parametri financiari estimati la inceputul anului. Am avut o crestere buna fata de 2020 si ne dorim sa pastram si anul acesta acelasi trend. Am devenit parteneri cu cativa retaileri online care au o evolutie buna. Canalul online este un domeniu care a explodat in pandemie, iar o parte dintre clienti au ramas in acest mod de a face cumparaturi. Un alt domeniu in care am crescut in perioada pandemiei a fost HoReCa”, subliniaza Mihai Cristian Darmanescu, Director General Bistromar la Timona.
Grupul a investit recent in divizia de logistica si tehnologizare. A fost achizitionat un nou utilaj, ceea ce a dus la lansarea unei noi game de produse ambalate in termoformare.
Pe partea logistica, 2021 a fost anul in care compania a incheiat o tranzactie cu un jucator important din piata care a crescut numarul de clienti recurenti pe luna pentru Frigonet Logistics la 100. Cu un depozit central de circa 1500 paleti in zona de sud a capitalei si depozite de tip hub in Cluj, Bacau si Constanta, Frigonet poate atinge 3.000 de puncte de livrare pe saptamana. Zilnic, masinile frigorifice transporta 20 de tone de peste si 15 tone de alte produse.
Urmatoarele obiective ale Bistromar la Timona sunt cresterea canalului online, dezvoltarea exportului si cresterea numarului de angajati cu 10% pana la finalul acestui an.
Grupul Bistromar la Timona este detinut de catre familia Darmanescu si are doua divizii - Alfredo Seafood, divizia de procesare si distributie a pestelui si fructelor de mare, si BistroMar, restaurant - pescarie pe baza de peste si fructe de mare, situat in zona Floreasca, din Bucuresti.
Piața ready meals - în creștere și în România Segmentul de produse gat...
Raportat la iulie 2024, producţia de carne a urcat la bovine, la porcine şi la păsări, însă...
tudiile realizate de Asociația Braziliană a Proteinei Animale (ABPA) arată că exporturile de carn...