Brandul Ana si Cornel dezvolta un concept nou in magazinele proprii
Marti, 31 August 2021

Marti, 31 August 2021
Elementele prezente in spatiul de vanzare, de la design interior, echipamente, modalitatea de prezentare a produselor si pana la personalul specializat pentru un astfel tip de servire, toate au fost realizate pentru a crea un spatiu cald, primitor si adaptat la nevoile clientilor. Spatiul este impartit in mai multe zone precum: zona de prezentare a produselor, zona de autoservire si o zona special amenajata, unde clientii pot efectua plata produselor achizitionate.
“Ne dorim ca fiecare client care trece pragul magazinului nostru sa aiba parte de o experienta unica la cumparaturi. Noul concept vine cu un aer proaspat si aduce mai multe servicii noi pentru clientii nostri: vitrina autoservire, unde clientul isi poate lua singur ce doreste, delicioasele sandvisuri, pregatite pe loc, in magazin, deliciosii hot-dogi, gata sa fie savurati de pofticiosi, paine calda, gata scoasa din cuptor, precum si condimente, conserve, lactate, vinuri si bauturi racoritoare. Magazinul are de asemenea, un loc special amenajat, pentru autoservire, unde clientii isi pot savura in tihna, delicioasele sandvisuri, pregatite pe loc, cu produsele lor preferate, de la Ana si Cornel”, au transmis reprezentantii companiei.
Primul magazin care a beneficiat de implementarea noului concept este magazinul din Mizil, jud Prahova, iar cel mai recent proiect de modernizare a fost implementat la unitatea din Alexandria, judetul Teleorman. In 2021, compania Ana si Cornel isi propune implementarea noului concept in cel putin 10 magazine cu acelasi nume.
Evenimentul aduce impreuna peste 3.000 de expozanti si 90.000 de profesionisti din retail si HoRe...
Potrivit datelor centralizate de Reveal Search Marketing, in topul semnificatiilor Zilei Internat...
Doar unul din doi romani citesc in mod frecvent etichetele produselor inainte de cumparare, insa ...