Carnea la gratar, TREND-uri 2024


De la an la an, procesul pregatirii carnii la gratar este intr-o continua evolutie, cu noi schimbari, noi tehnici, noi arome si preferinte de consum. Experienta gratarului se transforma in hobby, o sarbatoare a prieteniei si familiei, iar carnea este elementul principal. Ce noutati aduce anul 2024?

Gusturi internationale

Consumatorii din intreaga lume sunt din ce in ce mai interesati de preparate inspirate din bucatariile internationale ale lumii. Gratarul este o experienta impartasita cu toate popoarele lumii, dar modul de pregatire, marinarea si gustul acestuia difera de la tara la tara. Conform MINTEL, 58% din consumatorii de condimente din Germania sunt interesati de a oferi preparatelor clasice factorul ”wow” utilizand mixurile de condimente. Totodata, aproximativ 60% din consumatorii romani doresc sa incerce noi produse si servicii. Se observa tendinta consumatorului de a cauta acele mancaruri si bauturi care calmeaza anxietatea, cu care acestia se confrunta in viata de zi cu zi.

 

Mai putine grasimi si mai putin zahar

O analiza a consumatorului roman arata predispozitia acestuia spre acele produse care sunt percepute ca fiind ”mai sanatoase”. Studiile EUROMONITOR arata ca aproximativ 23% dintre consumatorii romani tin evidenta caloriilor din mancarea pe care o consuma, iar 48% dintre acestia acorda o atentie deosebita citirii etichetelor de nutritie ale alimentelor pe care doresc sa le achizitioneze. Ceea ce vor consumatorii sa gaseasca pe etichetele de produs sunt ingredientele sanatoase, tendinta observata in special la cei din generatia mileniala. Produsele pentru gratar, care se diferentiaza prin beneficii ce sustin un stil de viata sanatos, vor fi cele care atrag atentia.

 

Produse care salveaza timp

Lipsa timpului impacteaza alegerile alimentare. Produsele ready-to-cook sau chiar cele de tip ready-to-use sunt ideale pentru consumatorii din generatia Z si cei din generatia mileniala, care nu au timp sa gateasca sau nu au skill-urile necesare. In multe cazuri, un stil de viata ocupat influenteaza optiunile de luat masa ale consumatorilor:  in Romania 6% (comparativ cu 13% la nivel global) sustin ca a lua masa in oras este mai convenabil, 8% prefera comanda mancare pentru livrare, iar 19% spun ca nu au timp sa gateasca (sursa Euromonitor).

 

solina2

 

SOLINA GRILL ADVENTURE 2024 este solutia perfecta pentru provocarile actuale ale consumatorilor, oferind o gama noua si mai sustenabila de marinade, alaturi de carnati si solutii de mititei, transformand gratarul banal intr-o aventura extraordinara.

 

Marinadele NEXT GENERATION aduc inovatia in prim-plan printr-o formula unica, cu multiple beneficii: ingrediente prietenoase cu mediul, continut redus de grasimi, continut redus de zahar, mai putin fum in procesul de grill, stocare la temperatura ambientala, usor de folosit, ready-to-use.

 

Acum este momentul sa regandim solutiile culinare si sa facem ca alimentele sa conteze pentru oameni si pentru Planeta.

 

DESCOPERA aici noile solutii pentru GRATAR!

 

solina

 



Poti fi interesat si de