Caroli Foods Group lanseaza campania „Omleta arde dupa carnatii Caroli“

Caroli Foods Group lanseaza campania „Omleta arde dupa carnatii Caroli“


Caroli Foods Group, jucator important pe piata produselor de carne ambalata din Romania, anunta lansarea unei noi campanii de brand pentru carnatii cabanos.

„Omleta arde dupa carnatii Caroli“ este sloganul care va guverna noua campanie de comunicare dedicata exclusiv acestui produs pentru care compania ocupa pozitia de lider pe piata in volum.

 

„Totul a plecat de la ideea ca un preparat simplu devine si mai gustos daca i se adauga produse de calitate. Carnatii cabanos Caroli sunt un produs cu traditie, gustul consacrat de 30 de ani fiind, de fapt, diferentiatorul care transforma, spre exemplu, omleta clasica intr-un preparat de cinci stele in bucataria fiecaruia dintre noi. Astfel, s-a nascut campania «Omleta arde dupa carnatii Caroli»”, spune Ana Maria Costea, Marketing Director, Caroli Foods Group.

 

Potrivit companiei, pe langa introducerea unui nou gramaj de 450 g, produsul vine si cu un design modern de ambalaj, imbogatit cu o schema coloristica unica. Noile ambalaje ale carnatilor cabanos Caroli au fost concepute special pentru a optimiza si a eficientiza procesul de selectie a produselor in magazine. Aceasta abordare strategica nu doar ca imbunatateste experienta la raft, ci si consolideaza identitatea vizuala a brandului.

 

Initiativa urmeaza directia creativa a campaniilor anterioare „Painea tanjeste dupa salamul Caroli” si „Crenvurstii Caroli. Iubiti de mustar, doriti de ketchup”. Campania include un spot TV, ce va fi difuzat pe parcursul acestor doua luni, consolidand, astfel, imaginea brandului Caroli in piata.

 

Gama de carnati cabanos sub brandul Caroli include produse in varianta ambalata, in pachete in gramaje specifice de 270 g si 450 g, dar si in varianta vrac, disponibila la vitrina asistata din magazine.

 

Caroli Foods Group este unul dintre marii producatori de pe piata produselor de carne ambalata din Romania. Compania a fost infiintata in 1994 si ofera in prezent un portofoliu extins de peste 200 de produse prin intermediul a cinci marci: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro si Primo.

 

Compania are o fabrica la Pitesti si dispune de facilitati logistice importante in toata tara precum si de o retea extinsa de distributie. Din 2017, Caroli Foods Group face parte din Sigma, un grup alimentar multinational, cu operatiuni in Europa, America de Nord si America de Sud. Grupul Sigma produce si comercializeaza mai multe categorii de produse, cum ar fi: carne ambalata si proaspata, produse lactate, produse pe baza de plante, precum si alimente congelate sau gata de consum.



Poti fi interesat si de