Caroli a lansat noi specialitati crud-uscate pentru brandul Sissi
Miercuri, 08 Ianuarie 2020

Miercuri, 08 Ianuarie 2020
In cadrul unei campanii TV, Caroli invita consumatorii sa descopere noile specialitati Sissi crud-uscate, afumate cu lemn de esenta tare: Jambon, Pastrama si Muschi. Astfel, Sissi isi respecta promisiunea de a oferi un produs rafinat, de inalta calitate, obtinut din bucati atent selectionate de porc.
Brandul Sissi mai contine sunca si jambon din pulpa de porc, dar si preparate din carne de pui si curcan.
Caroli a fost infiintata la Bucuresti, in 1994, si are mai multe marci, precum Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro si Primo.
In 2017, grupul Caroli Foods Group a fost preluat de Sigma Alimentos, dupa ce compania mexicana a cumparat 51% din actiunile Caroli, adaugandu-le la pachetul de 49% pe care il detinea deja prin Campofrio Food Group.
Actualii conducatori ai ministerelor de resort au aratat ca actioneaza cu maxima competenta, dar ...
In luna martie 2025, fata de luna februarie 2025, numarul sacrificarilor si greutatea in carcasa ...
Dezvoltare etapizata pentru optimizarea fluxului de productie Mihaela Popescu Gagea si-a dorit m...