Caroli a lansat noi specialitati crud-uscate pentru brandul Sissi
Miercuri, 08 Ianuarie 2020
Miercuri, 08 Ianuarie 2020
In cadrul unei campanii TV, Caroli invita consumatorii sa descopere noile specialitati Sissi crud-uscate, afumate cu lemn de esenta tare: Jambon, Pastrama si Muschi. Astfel, Sissi isi respecta promisiunea de a oferi un produs rafinat, de inalta calitate, obtinut din bucati atent selectionate de porc.
Brandul Sissi mai contine sunca si jambon din pulpa de porc, dar si preparate din carne de pui si curcan.
Caroli a fost infiintata la Bucuresti, in 1994, si are mai multe marci, precum Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro si Primo.
In 2017, grupul Caroli Foods Group a fost preluat de Sigma Alimentos, dupa ce compania mexicana a cumparat 51% din actiunile Caroli, adaugandu-le la pachetul de 49% pe care il detinea deja prin Campofrio Food Group.
'Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA), prin Centrele Judetene, efectueaza pl...
Obiectivul fondului este de a ajunge la o dimensiune tinta intre 150 milioane de euro si 300 mili...
Potrivit unui comunicat de presa al autoritatii de concurenta, investigatia vizeaza comportamentu...