Carrefour a cumparat un start-up de livrari de mancare la domiciliu
Marti, 20 Martie 2018

Marti, 20 Martie 2018
Potrivit Financial Times, mutarea vine in contextul in care Carrefour doreste sa isi sporeasca prezenta in zona de e-commerce. Ca parte a acestui plan, Carrefour vrea sa investeasca 2,8 miliarde de euro doar in digitalizare in urmatorii cinci ani. Tinta este sa ajunga la 5 miliarde de euro obtinuti doar din comertul online cu mancare pana in 2022.
Compania Quitoque, pe care a cumparat-o Carrefour, vinde online ingrediente necesare pentru diferite feluri de mancare. Clientii comanda pe site ingredientele de care au nevoie si le primesc la domiciliu, pentru a-si pregati ulterior mancarurile pe care le doresc. Conditiile acestei tranzactii nu au fost inca facute publice.
In primele patru luni ale anului, exporturile FOB au insumat 31,457 miliarde euro,, in crestere c...
Lansata in iunie 2024, investigatia este vazuta ca o masura de retorsiune la acele taxe vamale si...
FAO publica lunar propriul sau Food Price Index, care masoara modificarile de preturi inregistrat...