Conceptul gourmet, prezent si pe piata preparatelor din peste

Conceptul gourmet, prezent si pe piata preparatelor din peste


Cererea pentru produse de calitate este la fel de intensa si pe segmentul de peste si produse din peste. Este o tendinta la care s-a adaptat si compania Doripesco.

„In ultimul timp, am continuat dezvoltarea produselor culinare pe baza de pastrav, am facut un studiu la nivel calitativ si cantitativ si dorinta consumatorului pe care noi o respectam intotdeauna a fost sa aducem un plus de valoare salatelor de pastrav. De aceea, am ales sa facem produse noi cu sos salsa, broccoli sau fulgi de migdale. Mai avem crema de pastrav cu unt, lansata de curand, care se afla deja pe pozitia secunda in topul celor mai bine vandute produse tartinabile. Ne adresam unei nise de consumatori mai exigenti, le putem numi produse gourmet. Aceasta gama este in plina crestere”, a afirmat Ruxandra Coc, director Dezvoltare Doripesco.

 

Reprezentantii companiei se asteapta la o dezvoltare puternica a consumului de peste in perioada urmatoare. In 2019, Doripesco intentioneaza sa se listeze la Bursa de la Bucuresti.

 

„Pregatim aceasta etapa de circa trei ani. Din nefericire, nu este o perioada potrivita pentru listarea la Bursa acum, insa credem in continuare ca asta este directia pe care trebuie sa mergem. Vrem sa cooptam oameni de afaceri doritori sa investeasca in domeniul piscicultura-agricultura”, a declarat Dorin Crizbasan, directorul general al Doripesco.

 

In ultimii cinci ani, compania a facut investitii de aproximativ 6 milioane de euro, bani pe care i-a folosit la marirea capacitatilor de productie.

 

Mai multe stiri din tehnologie, procesare si abatorizare puteti citi si in ultimul numar al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de