DIANA a inaugurat la Tismana magazinul cu numărul 94
Luni, 15 Septembrie 2025

Luni, 15 Septembrie 2025
Cu o suprafață de aproximativ 200 mp, spațiul este gândit pentru cumpărături rapide și la îndemână, oferind produsele esențiale pe care clienții le caută aproape de casă.
Sortimentația include preparate din carne DIANA, pește și produse din pește Pescăria Magic, lactate, legume și fructe, dulciuri, băuturi, produse congelate, conserve, precum și articole pentru igienă, curățenie și uz casnic, toate organizate într-un spațiu ușor de parcurs și prietenos.
Magazinul dispune de serviciul PayPoint pentru plăți și operațiuni uzuale și include o zonă gastro cu sendvișuri, hot rolls cu cașcaval sau mici și produse de patiserie. Această componentă, implementată treptat în mai multe unități ale rețelei, răspunde obiceiurilor actuale de consum și aduce în proximitate alternative proaspete, ideale atunci când timpul este limitat.
„Segmentul ready-to-eat devine un pilon tot mai important în formatele noastre de proximitate, fiind conceput pentru a oferi clienților soluții rapide și gustoase. La Tismana, am integrat această abordare ca parte a strategiei noastre de a aduce sub același acoperiș produse de încredere și servicii care fac cumpărăturile de zi cu zi mai ușoare și mai plăcute”, a declarat Ramona Mutu, Director Operațional Magazine DIANA.
Deschiderea Magazinului DIANA Tismana evidențiază modul în care rețeaua își adaptează permanent formatele la specificul fiecărei localități, ținând cont de ritmul de viață, preferințele de consum și așteptările clienților. Fiecare nouă unitate devine astfel un reper local, integrat în comunitate și capabil să răspundă evoluțiilor din piața de retail modern.
Noul magazin Lidl din Oradea, situat pe Strada Bihorului, Nr.90, are o suprafață de vânzare...
„Prin câteva magazine experimentale am testat îndelung acest concept până...
Primele 50 de magazine Simply by Auchan sunt distribuite în judeţele Argeş, Braşov, Buzău, ...