Distri Fresh International a lansat singura platforma online cu livrare dintr-un depozit certificat IFS

Distri Fresh International a lansat singura platforma online cu livrare dintr-un depozit certificat IFS


Distri Fresh International, unul dintre principalii furnizori de carne proaspata si congelata din Romania, isi dezvolta business-ul cu un nou serviciu destinat profesionistilor din HoReCa si gurmanzilor.

Lansata in luna martie, prin platforma de comenzi www.carne-online.ro sunt livrate in intreaga tara carne, mezeluri si branzeturi fine care nu se regasesc in retail, avand o calitate mult superioara, testate si premiate de numerosi Chefi din Romania, dar si din Europa.

 

“Un alt avantaj este pretul, suntem prima mana asa ca avem un nivel cu mult sub tot ce se vinde momentan in online. Oferim calitate superioara, pret corect, produse profesionale pentru HoReCa, testate de membrii ANBCT. Chefii sunt reprezentantii calitatii, iar clientii pot avea certitudinea ca nu vor gasi produsele in retailul modern, unde accentul se pune mai mult pe pret, iar calitatea lasa de dorit. Mai trebuie mentionata bogatia sortimentelor din fiecare categorie de produse si faptul ca toate au fost premiate de numerosi Chefi din Europa. De pilda, una dintre varietatile de branza pe care o distribuim a obtinut anul trecut medalia de aur la un concurs international de profil desfasurat la Paris”, a declarat Ionut Dejeu, director general Distri Fresh International.

 

distri2_1

 

Consumatorii pot comanda online produsele pentru anumite evenimente, care sunt apoi livrate in cutii termoizolante, cu gheata, pentru ca timp de 72 de ore produsele sa nu sufere modificari din cauza intreruperii lantului frigorific si sa ajunga in siguranta la consumator. Distributia produselor se realizeaza in intreaga tara cu o flota proprie de 21 de camioane frigorifice autorizate sanitar veterinar.

 

distri5

 

“Pentru 2023, investim foarte mult pe partea de promovare online si participarea la evenimentele pe care le sustinem, cele organizate de CARNEXPO si ANBCT. Planuim sa mai contruim un spatiu logistic pentru produsele de bacanie, care nu au nevoie de temperatura controlata, iar daca segmentul de online se va dezvolta la fel de bine pe viitor,  ne vom gandi sa infiintam o platforma speciala pentru acest segment, dar doar in functie de evolutia lui”, a mai spus Ionut Dejeu.

 

In cei 10 ani de activitate, compania a avut cresteri de 25% - 30% in fiecare an, astfel incat in prezent livreaza aproximativ intre 1.000 si 1.500 de tone de carne proaspata si congelata lunar.

 

Interviul complet despre dezvoltarea companiei Distri Fresh International se regaseste in editia nr. 88 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.

 



Poti fi interesat si de