Doar 20% dintre retailerii online se asteapta la vanzari mai mari de Paste

Doar 20% dintre retailerii online se asteapta la vanzari mai mari de Paste


Doar 20% dintre retailerii online se asteapta, in acest an, la vanzari mai mari de Paste in medie cu 17% fata de aceeasi perioada din 2022, din cauza inflatiei crescute si a lipsei analizarii performantei produselor in campaniile de vanzare, potrivit unei analize realizate de o platforma de identificare a produselor profitabile din magazine online.

"Ecommerce-ul romanesc trece printr-o perioada sensibila pentru business, in care produsele nu se mai vand la fel de usor ca in anii trecuti, chiar si cu ocazia unei sarbatori importante cum este Pastele. Practic, in acest context, vor inregistra cresteri ale vanzarilor doar retailerii online care si-au pregatit din timp stocul potrivit de produse si campaniile promotionale strategice, in baza unei analize a performantei produselor - care aduc vanzari si profit sau care doar consuma buget de marketing. In acest scop, numeroase magazine s-au pregatit pentru campania de Paste inca de la inceput de ianuarie, implementand tehnologia Truda pentru a sti din timp ce produse sa promoveze si ce produse sa scoata din campanii, pentru a putea obtine profit in crestere", a declarat Catalin Macovei, fondator Truda.

 

Astfel, magazinele online din portofoliul Truda asteapta vanzari in crestere cu 15%-17% cu ocazia Sarbatorilor Pascale, valoarea medie a cosului de cumparaturi fiind de 370 de lei, mai mare cu 27% fata de anul trecut. Cele mai accesate site-uri sunt cele care vand produse specifice pentru Paste -  cozonaci si pasca, preparate traditionale, decoratiuni de Paste, vacante, aranjamente florale sau cadouri corporate, dar si magazinele din categoria fashion, bricolaj, amenajari interioare, pharma si auto.

 

De altfel, tot mai multi consumatori romani prefera sa comande online produsele necesare cu ocazia uneia dintre cele mai importante sarbatori din an, atat pentru a evita aglomeratia din magazine, cat si pentru a beneficia de reduceri si oferte speciale in aceasta perioada.

 

Astfel, pentru a impulsiona vanzarile de Paste 2023, retailerii online pregatesc campanii de discount si de tip concurs pentru produse din categoriile fashion, casa si gradina, mobilier pentru interior si exterior si bijuterii, investind in medie intre 500 euro si 10.000 de euro in campaniile Google Ads si Facebook Ads.

 

Companie fondata in 2022, Truda aduce pe piata de ecommerce o tehnologie unica in Romania, bazata pe machine learning, care analizeaza in timp real performanta in online si identifica produsele cel mai mare randament pentru vanzari mai mari.



Poti fi interesat si de