InfoCons lanseaza linia rosie de urgenta "Ia atitudine!", destinata problemelor din HoReCa
Joi, 03 Septembrie 2020

Joi, 03 Septembrie 2020
Potrivit sursei citate, numarul de telefon este dedicat consumatorilor care constata ca nu sunt indeplinite normele care trebuie respectate in cazul restaurantelor, cafenelelor, cinematografelor, teatrelor, muzeelor, bibliotecilor, librariilor, organizarii de evenimente private in spatii inchise, cursurilor de instruire si workshopurilor pentru adulti.
La acest numar consumatorii pot solicita consiliere, informare si pot depune o sesizare din perspectiva protectiei consumatorilor.
"Miscarea de Protectia consumatorilor - este alaturi de cei care intampina probleme cu respectarea normelor ce trebuie puse in aplicare de catre operatorii economici, norme care daca nu sunt aplicate in conformitate cu legislatia in vigoare pot aduce atingeri sanatatii acestora. Toti consumatorii care intampina probleme sau au nevoie de consiliere in acest domeniu pot accesa totodata si numarul de Whatsapp: 0732.008.969 direct la adresa de e-mail: urgente@protectia- consumatorilor.ro sau in scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, Bucuresti", se mentioneaza in comunicat.
Asociatia InfoCons - Organizatie pentru Protectia Consumatorilor membra cu drepturi depline in Consumers International a fost infiintata in anul 2003 pentru a veni in intampinarea nevoilor consumatorilor din Romania.
Doar unul din doi romani citesc in mod frecvent etichetele produselor inainte de cumparare, insa ...
Retetele noi, cu combinatii asezonate perfect, gata de pus pe gratar, si ambalaje care iti trezes...
"La achizitionarea produselor alimentare: verificati cu atentie aspectul carnii tocate; nu cumpar...