Kaufland anunta ca va angaja 1.000 de persoane, pana la inceputul anului viitor

Kaufland anunta ca va angaja 1.000 de persoane, pana la inceputul anului viitor


Kaufland Romania urmeaza sa creeze 1.000 de noi locuri de munca in toata tara, pana la sfarsitul anului fiscal, in februarie 2021. Noile locuri de munca vin atat din contextul deschiderii de noi magazine, cat si din extinderea echipelor actuale. Compania are in prezent peste 15.000 de angajati si detine pentru al cincilea an consecutiv certificarea „Angajator de Top” in Romania si, pentru al doilea an la rand, pe cea de „Angajator de Top” in Europa.

„Ne bucuram de aprecierea romanilor din toata tara si vom continua sa le oferim stabilitatea de care au nevoie prin oferirea a 1.000 de joburi noi in comunitatile unde urmeaza sa ne dezvoltam”, spune Estera Anghelescu, Recruiting and Employer Branding Director, Kaufland Romania. „Mai mult, tot in ceea ce priveste resursele umane si strategia companiei de incluziune si diversitate, ne propunem sa dezvoltam programul ACCES (Angajare de Candidati cu Cerinte si Evolutii Speciale) de integrare a persoanelor cu dizabilitati. Acesta este un program lansat la finalul anului 2019, prin care ne dorim sa oferim sanse egale tuturor, din punct de vedere social si profesional, si de a schimba in bine calitatea vietii si a dezvoltarii acestora. Astfel, planul nostru este ca in urmatoarea perioada sa aducem in echipa peste 500 de persoane cu dizabilitati alaturi de care sa indeplinim promisiunea noastra de a ne asuma responsabilita?i sociale, economice ?i de mediu. Candidatii interesati ne pot scrie pe adresa cariere@kaufland.ro”, continua aceasta.

 

Extinderea ofertei de joburi vine si in intampinarea unui interes crescut pentru Kaufland ca angajator in randul celor care isi cauta un loc de munca. Mesajul companiei pentru actualii si viitorii sai angajati este acela ca intr-o echipa performanta, fiecare rol este unul esential, punand accentul pe colaborare si promovarea unei mentalitati orientate spre succes.

 

Kaufland Romania este lider al pietei locale de retail, a patra companie din Romania dupa cifra de afaceri, dar si unul dintre cei mai mari angajatori din sectorul privat, fapt confirmat de cel mai recent studiu care analizeaza datele financiare, investitiile companiei si impactul social adus asupra economiei locale in anul 2019. Potrivit studiului, in anul 2019, prin activitatea noastra am generat valoarea adaugata directa in Romania de aproximativ 461,7 milioane de euro, am oferit 12.500 de locuri de munca cu norma intreaga si am sustinut aproape 48.000 de locuri de munca in economia romaneasca prin activitatea, investitiile si salariile competitive oferite.

 

Kaufland a continuat sa ramana aproape de angajatii proprii, dar si de candidati, chiar si in timpul pandemiei, perioada in care actiunile de comunicare ale companiei au fost intensificate. Printre acestea se numara si seria de opt episoade, denumita „Pas cu Pas catre Performanta”, realizata de Cristina Neagu, in calitate de ambasador. Pornind de la experienta pe care Cristina, de patru ori cea mai buna jucatoare de handbal din lume si un model de performanta national, a acumulat-o de-a lungul carierei sale, au fost create o serie de materiale video prin care Cristina a oferit sfaturi despre depasirea obstacolelor si pasii esentiali care trebuie parcursi pentru a putea atinge performanta. Initiativa reprezinta o sursa de inspiratie pentru a ramane concentrati pe munca de zi cu zi si are la baza convingerea ca absolut toti membrii echipei, indiferent de rolul pe care il au, de vechime sau de departamentul in care isi desfasoara activitatea, sunt esentiali si poarta meritul de a fi liderul pietei de retail din Romania.

 

„Am comunicat intens in ultimul an, mai ales prin asocierea cu handbalista Cristina Neagu, un ambasador care transmite mai departe valorile Kaufland: performanta, dinamism si corectitudine. Cea mai recenta actiune comuna, seria de video-uri Pas cu Pas catre Performanta, insumeaza experientele si sfaturile Cristinei, care vorbeste despre elementele general valabile oricarui drum catre succes, indiferent de domeniu. Episoadele fac referire la munca in echipa, spiritul competitiv, leadership si alte componente esentiale care definesc succesul,” continua Estera Anghelescu.

 

„Ma bucur ca am putut colabora cu o companie care incurajeaza performanta dobandita pas cu pas, cu rabdare si perseverenta, asa cum s-a intamplat in cazul meu. De altfel, viziunea comuna ne-a adus impreuna. Am abordat subiecte interesante in cadrul campaniei si sper ca experientele mele sa ii inspire pe oamenii care lucreaza in orice domeniu. Pana la urma, indiferent unde lucrezi, iti poti atinge obiectivele doar daca muncesti cu dedicare, pasiune si profesionalism”, spune Cristina Neagu.

 

Seria „Pas cu Pas” poate fi urmarita si pe canalul de Youtube Kaufland Romania.



Poti fi interesat si de