La ce trebuie sa fie atenti consumatorii cand cumpara alimente online
Luni, 30 Martie 2020

Luni, 30 Martie 2020
Astfel, consumatorii trebuie sa fie atenti si la respectarea conditiilor prescrise de pastrare si consum ale acestora.
„Intensificarea comertului on-line in aceasta perioada, cu alimente de toate tipurile, cum ar fi produse alimentare proaspete, refrigerate, congelate, preparate, uneori impreuna cu produse nealimentare, impune o atentie sporita a consumatorilor, fiind necesar ca acestia sa verifice modul de prezentare al ambalajelor si produselor achizitionate precum si respectarea conditiilor de pastrare/depozitare specifice fiecarui tip de aliment”, se mentioneaza in comunicatul institutiei.
Totodata, pentru atentionarea consumatorilor cu privire la aceste aspecte, reprezentantii ANSVSA au postat pe site-ul institutiei mai multe instructiuni care trebuie avute in vedere, de la efectuarea comenzilor on-line a produselor alimentare pana la momentul primirii acestora.
Consumatorii pot sesiza nereguli din domeniul sigurantei alimentelor, apeland gratuit, din orice retea de telefonie, numarul de telefon al call center-ului ANSVSA: 0800 826 787.
Pe lângă suma generată în economie, activitatea Lidl în România susţine 9...
Evoluţia afacerilor a fost generată de declinul comerţului cu ridicata al produselor agricole bru...
Piețele majore continuă să susțină volumul ridicat, însă Asia de Sud-Est devine rapid un mo...